JEDNA PALETA-DWA MAKIJAŻE - Kobo Professional by Daniel Sobieśniewski

Hej :o)
Przychodzę dzisiaj do Was z dwoma makijażami, wykonanymi jedną paletą cieni od marki Kobo Professional. Kolory które się w niej znajdują, to ulubione odcienie makijażysty marki, Daniela Sobieśniewskiego. Daniela przedstawiać nie muszę, wszyscy pasjonaci makijażu znają go i jego prace.



Makijaży nie robiłam ego samego dnia, więc zdjęcia (a szczególnie oświetlenie) mogą się różnic. No nie ogarniam po prostu ;o) Ale o makijażu miałam pisać. W pierwszym makijażu użyłam mojego ukochanego różu z tej palety i pobawiłam się a wewnętrzny kącik rozświetliłam zielonym pigmentem. Wiosna jak się patrzy ;o)




***





Tutaj również użyłam ukochanego różu :o) Ale dodałam też czerni, aby makijaż był bardziej tajemniczy. A żeby nie było zbyt nudno, to na górną powiekę nałożyłam pomarańczowy cień. 





Który makijaż podoba Wam się bardziej? :o)


J.


2 komentarze:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger