MEGA SZYBKI I NATURALNY MEJKAP? PROSZĘ BARDZO! :) Mineralne kosmetyki od KOBO Professional

Hej :o)
Dzisiaj będzie o tym rodzaju kosmetyków, których jeszcze nigdy nie recenzowałam ani nawet nie używałam. A mowa o kosmetykach mineralnych. No jakoś nigdy nie było nam po drodze. Nie mogłam sobie tego wyobrazić, że wcieram podkład w twarz ;oD Ale to nie zmienia faktu, że ciekawość była zawsze! ;o) Jak tylko dotarły do mnie podkład i korektor od KOBO Professional, no to już nie miałam wyjścia ;o)


I Mineralny podkład sypki jak i Mineralny korektor sypki są zamknięte w słoiczkach z sitkiem jak przy standardowych pudrach sypkich. Opakowania są solidne, łatwo się zakręcają i odkręcają. Podkład ma pojemność 7g i kosztuje 29,99, a korektor 3g i jego cena to 24,99. 



Mój podkład jest w odcieniu 02 Gold i jest dla mnie za ciemny, myślę, że przynajmniej o jeden ton, z kolei korektor mam w odcieniu 02 Bisquit i jest bardzo jaśniutki. Wyrównuję nim koloryt twarzy po nałożeniu za ciemnego podkładu mineralnego. Podkład ma przyjemny beżowy odcień i zawiera w sobie drobinki, z kolei korektor jest prawie biały, ale zawiera odrobinę żółtego pigmentu oraz drobinki.

Oba kosmetyki aplikujemy pędzlami, podkład pędzlem typu flat top, a korektor jakimś małym ale płasko ściętym pędzlem. Wykończenie jest niezwykle satynowe, natomiast nie osiągniemy tutaj pełnego krycia. Owszem, możemy to krycie stopniować, ale uzyskamy najwyżej jego średni stopień.


Korektor trzyma się bez zarzutu przez cały dzień, nie wchodzi w zmarszczki. Ma lekkie/średnie krycie i pięknie rozświetla okolicę pod okiem. Podkład dobrze się utrzymuję, ale ściera się odrobinę bardziej niż podkłady płynne. Najszybciej schodzi z linii żuchwy, gdzie noszę szalik. Natomiast wielkim plusem jest to, że nawet jeżeli gdzieś się wytrze, to bardzo ciężko to zauważyć, bo zachowuje się jak druga skóra.


Za co uwielbiam te kosmetyki? Za łatwość w ich aplikacji i to jak szybko mogę wykonać makijaż. Za naturalny efekt (wyglądamy jakbyśmy nie miały nic na twarzy) i brak możliwości przesady ;o) Najbardziej będą z nich zadowolone osoby ceniące naturalność ze skórą suchą, normalną i mieszaną. Posiadaczki cery tłustej mogą tymi produktami podbić świecenie się skóry.
Jak wiecie ja posiadam cerę mieszaną, która lubi świecić się w strefie T. Przy użyciu tych kosmetyków zaczynam się świecić po ok. 3 godzinach, ale jeżeli mam być szczera, to tej świecącej warstwy nie ściągam ;o) Wygląda ona bardzo zdrowo i efekt glov mam przez cały dzień bez wysilania się ;o)



A Wy używałyście już kosmetyków mineralnych?
Co o nich sądzicie?


J.

2 komentarze:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger