WIĘC CHODŹ POMALUJ MÓJ ŚWIAT... :o)

Hej :o)
Dzisiaj będzie bardzo kolorowo :o) Chciałam Wam przybliżyć nowe kolory lakierów do paznokci marki Sensique. Ja lubię je od dawna za ich jakość, długość utrzymywania się, duży wybór kolorów i niską cenę. 
Moje paznokcie są teraz króciutkie, tak mi się lepiej pracuje, więc kolory pokaże Wam na wzornikach, z lewej nałożyłam jedną warstwę lakieru, po prawej dwie. 



202 Hypnotic Red - pomarańczowa czerwień ze złotymi drobinkami




203 Shocking Pink - intensywny róż z domieszką pomarańczu




204 Burning Love - klasyczny, lekko przybrudzony róż




205 Rosewood - brudny róż ze złotymi drobinkami, które na paznokciu tworzą jednolitą 'masę'




207 French Mulberry - intensywny, drobinkowy róż




208 Dove Gray - szary, po prostu ;o) (lubię ;o))




209 Lavender Mist - piękny lawendowy odcień




210 Street Style - beżowy nudziak (kiedy miałam go na paznokciach, wszyscy pytali, co to za                                           hybryda ;o))




211 Champagne - bardzo delikatny róż ze złotymi drobinkami




Jak Wam przypadły do gustu te kolorki? Mi bardzo :o)





J.

1 komentarz:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger