ZIELONO MI :) FILMIK, MAKIJAŻ I GREENERY ;o)

Połowa roku już za nami, a ja zorientowałam się, że jeszcze nie skupiłam się na najmodniejszym kolorze 2017! Wstyd! No chyba, że nie pamiętam ;o) Co roku Instytut Pantone po obserwacji rynku wybiera kolor, który najlepiej będzie wpisywał się w trendy, czy to w modzie, architekturze czy też makijażu. 


Dlaczego to GREENERY króluje w tym roku? Według Pantone kolor ten symbolizuje zdrowszy tryb życia, bardziej świadome odżywianie się i dbałość o środowisko. Zwraca naszą uwagę na to, aby przystanąć na chwilę, wziąć głęboki oddech i po prostu cieszyć się otaczającym światem.


GREENERY to piękna, soczysta zieleń z  odrobiną żółci. Kolor który albo się kocha albo nienawidzi. Powiem szczerze, że na początku moja reakcja na niego to było takie 'eeeeee', później przestałam się nad nim skupiać. Ale cykając sobie jakieś tam zdjątka podczas biegania (dobra, w czasie walki o życie ;o)), uzmysłowiłam sobie, że ten kolor roku 2017 to naprawdę ładny kolor!



I tak w mojej głowie narodził się pomysł na makijaż z dużą ilością zieleni :o) Zapraszam Was na zdjęcia makijażu, oraz na filmik, który od wczoraj jest już na moim kanale :o)










Zapraszam Was również na filmik :)
===> KLIK <===




A Wy kolor zielony w makijażu? :o)


J. 

2 komentarze:

  1. Mi się mega ten kolor podoba! Koleżanka go miała w czerwcu jako motyw na weselu :)
    Filmik widziałam, piękny <3

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger