SENSIQUE - RÓŻOWA TĘCZA

Hej :o)
Jakiś czas temu internet zalały tęczowe produkty. Ich użycie sprawiało, że nasze policzki mieniły się na wszystkie kolory tęczy od niebieskiego po żółty. Nie jeden makijaż już na twarzy miałam i nie raz był on na tyle szalony, że z domu raczej wychodzić z nim nie wypadało ;o) Marka Sensique wypuściła dwa tęczowe produkty, jeden właśnie z tymi wszystkimi odcieniami tęczy, a drugi bardziej stonowany, idealny na dzień w odcieniu 302 'rainbow rosy'. I o tym drugim właśnie będę dzisiaj pisać.


Sensique Rainbow Highlighter Powder-Puder Rozświetlający jest przeznaczony do wykonywania fantazyjnych makijaży. Kolory można stosować oddzielnie lub mieszając je ze sobą pędzlem. Idealnie sprawdza się do podkreślania kości policzkowych i jako cie do powiek.

Puder, ja go nazywam po prostu różem, zamknięty jest w plastikowym, przezroczystym opakowaniu. Bardzo ładnie się prezentuje, a tęczowy wzór przyciąga wzrok. Samo opakowanie wygląda na średniej jakości, ale do tej pory nic mi się z nim stało, a zamykanie działa bez zarzutu.


Minusem pudru jest na pewno jego zapach. Ale poczułam go dopiero przy pisaniu tego posta, kiedy przytknęłam do niego nos, więc jeżeli nie nakładamy go nosem, to zapach nie będzie przeszkadzał ;o) Ja od razu zaczęłam używać pudru jako różu. I tak spisuje się u mnie świetnie. Nadaje delikatny rumieniec ale bardzo mocno rozświetlony. Nie musimy jednak obawiać się obawiać efektu dyskotekowej kuli, ponieważ drobinek w nim nie uświadczymy. Wykończenie jest satynowe i przepięknie rozświetla skórę. Na co dzień nakładam tylko ten róż, służy mi też jako cień na całą powiekę


Za kwotę 14,99 mamy naprawdę dobry produkt, który daje nam przepiękne wykończenie. Puder łatwo się aplikuje, nie robi nam nieestetycznych plam, a jego konsystencja, pomimo, że w opakowaniu wygląda na chropowatą, to jest satynowa.


A jakie są Wasze ulubione róże na lato?



J.


1 komentarz:

  1. Ja skusilam sie na teczowy rozswietlacz z Primarka, zobaczymy co uda mi sie z niego wycisnac. Ten jest pieknym rozem masz racje ;D Obecnie testuje roz Paese 45 pieknie wyglada na policzkach :) (na moim blogu zobaczysz odcien)

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger