WIOSENNE WYZWANIE! MAKIJAŻ FRANCUSKI

Hej :o)
Dzisiaj pokażę Wam pierwszy makijaż z wiosennego wyzwania makijażowego ==>KLIK<==, które zorganizowałam razem z Paulinką Zakochana w kolorkach.

Makijaż francuski kojarzył mi się zawsze z czerwonymi ustami, kreską na oku i jasnymi cieniami.
Tak też starałam się wykonać mój makijaż. Natomiast dzięki mojej wspaniałej, przecudnej urody opadającej powiece, musiałam troszkę mocniej zaznaczyć dolną powiekę i połączyć z kreską, którą musiałam narysować odrobinę inaczej niż w przypadku oka 'normalnego'. 
Do tego sztuczne rzęsy i zaróżowione policzki i gotowe! :o)






Serdecznie zapraszam Was do wzięcia udział w wyzwaniu :o)
Dajcie znać, co myślicie o makijażu.


J.

6 komentarzy:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger