KOBO - WHITE BRIGHTENER WITH FOUNDATION

Hej ;o)
Pierwsza dawka postów z recenzjami marek drogeryjnych. Tym razem na tapetę wzięłam coś, na co ostatnimi czasy jest duży szał, czyli rozjaśniacz do podkładów. Ja posiadam ten od KOBO.



Produkt zamknięty jest w czarnej tubce ze złotymi napisami. Z tyłu mamy dokładny opis, jak go używać. Przetestowałam go z różnymi podkładami i bardzo fajnie, delikatnie i stopniowo rozjaśnia każdy podkład. Nie zmienia jego konsystencji ale należy pamiętać, że ma on delikatne właściwości matujące. Jeżeli używamy więc podkładu rozświetlającego czy nawilżającego przy skórze suchej, to musimy pamiętać, że nasz podkład stanie się odrobinę matujący. 



A tak prezentuje się od lewej: rozjaśniacz z KOBO, podkład (za ciemny dla mnie) oraz podkład wymieszany z odrobiną miksera (mniejszą oczywiście niż na zdjęciu). Jak widać podkład jest bardzo ładnie rozjaśniony. Myślę, że rozjaśniacz do podkładów to coś idealnego dla osób z bardzo jasną karnacją.




Używacie rozjaśniaczy? Jak się u Was sprawdzają?



J.

1 komentarz:

  1. wow! nie wiedziałam, że takie cudo istnieje ;) mam w zanadrzu parę zaciemnych podkładów, nareszcie je wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger