PALETA CIENI AFFECT NATURALLY MATT

Hej :o)
Ostatnio stworzyłam makijaż paletką marki AFFECT Naturally Matt, który przypadł Wam do gustu Pytałam też, czy chciałybyście abym przygotowała recenzję. Chcecie-macie ;o)
Paletę współtworzyła z marką AFFECT Karolina Matraszek, niesamowicie utalentowana wizażystka, założycielka szkoły PRO MAKE UP ACADEMY. Myślę, że sam ten fakt sprawia, że będziemy oczekiwać od ej palety bardzo dużo.



Paleta pasuje do stylu marki AFFECT, jest tekturowa, bardzo solidna, zamykana na magnes. Można jednak zauważyć, że jest w niej więcej kobiecego wdzięku. A to dzięki uroczym, czterolistnym koniczynkom, które pięknie odbijają światło i wybijają się na matowym tle w paski. Cała kolorystyka jest utrzymana w przyjemnych brązach, napisy są białe.



 A co z jakością cieni? Bo pewnie wszystkie z Was to interesuje najbardziej :o)

Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, poniżej możecie zobaczyć na słocze, które wykonałam. Jest to jedno maźnięcie palcem, oczywiście musiałam maźnąć kilka razy żeby uzupełnić cały pas, ale tam gdzie cień już nałożyłam to starałam się już nie dokładać. Jeżeli chodzi o rozcierania, to jest to sama przyjemność. Bardzo ładnie się ze sobą łączą i nie tracą przy tym swojego koloru. Blendują się też bardzo dobrze. Za pierwszym razem myślałam, że bledną przy blendowaniu ale przy drugim mejkapie już tego nie zauważyłam, więc pewnie chciałam się po prostu do czegoś przyczepić ;o) Cienie delikatnie się osypują, ale wiecie, że dla mnie to nie nigdy nie był problem.


 Kolorystyka cieni jest jak dla mnie cudowna. Uwielbiam takie ciepłe odcienie, karmelki i borda to kolory które ostatnio kolekcjonuję ;o) Chłodniejsze odcienie też wśród nich znajdziemy. Podoba mi się to, że paleta wpisuje się w trendy, wiecie bardzo ciepłe odcienie i te chłodne.


Paletka bardzo przypadła mi do gustu. Kolory są totalnie takie, jak teraz lubię. Pigmentacja i satynowe w dotyku cienie dają na oku idealny mat czym zdobyły moje serducho. Gorąco polecam! :o)


I co sądzicie o tej palecie? Kolory przypadły Wam do gustu?


J.

11 komentarzy:

  1. wooow jaka świetna pigmentacja *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pigmentacja robi wrażenie, ale jednak kolorystyka niespecjalnie mnie kusi, za dużo ciepłych odcieni, jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei czekałam na taką paletę, ale chłodne odcienie też uwielbiam :o)

      Usuń
  3. Paleta BOSSSKAAA! Chcę!
    A czy Ty przypadkiem nie pracujesz w Affect?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła ci do gustu tak jak i mnie :o)
      W jakiś sposób współpracuję, kosmetyki znam, że tak napiszę, od podszewki :o) Jeżeli potrzebujesz info o jakimś produkcie, to pisz śmiało, szczerze odpowiem na każde pytanie :o)

      Usuń
    2. Po prostu rozpoznałam Cię na ich zdjęciach na IG i bylam ciekawa :) ale będę pamiętać

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger