CZYM ZAKRYĆ CIENIE POD OCZAMI?

Hej :o)
Dzisiaj będzie recenzja, a co! ;o) Jeżeli tak jak ja nienawidzicie swoich cieni pod oczami, to ten post jest dla Was.  Ja uwielbiam kupować korektory pod oczy, non stop szukam czegoś jeszcze lepszego. Mam swoich ulubieńców, ale to nie przeszkadza mi w dalszych poszukiwaniach.
Marka KOBO wypuściła niedawno kamuflaże Ideal Cream Camouflage. Oto efekt! ;o)



Korektory mają zapewnić nam wysokie krycie i maskować wszelkie niedoskonałości, przebarwienia itp. Jakoś z niedoskonałościami na szczęście się ostatnio nie borykam, więc używam go do tego czego potrzebuję najbardziej-na zasinienia pod oczami.
W składzie mają łagodzącą alantoinę oraz olej rycynowy, więc krzywdy mi pod okiem nie zrobi.



Kamuflaże są trzy: 1 Ivory, 2 Light Beige, 3 Beige.
Moim ulubieńcem jest oczywiście numer 1, ze względu na to, że jest najjaśniejszy.
Wszystkie są w słoiczkach z czarną nakrętką i zabezpieczone sreberkiem, mamy więc pewność, albo możemy po prostu zobaczyć czy ktoś niepowołany nie wcisnął swojego plucha w ten, który właśnie zamierzałyśmy kupić ;o) Słoiczki są solidne, plastikowe. Zakręcają i odkręcają się bardzo dobrze, nie muszę przeklinać przy wykonywaniu tych czynności ;o)



A tak prezentuje się numer 1 Ivory, który jest po prostu beżowy. Kolor jest dla mnie idealny. Kamuflaż w momencie kiedy chcemy go nabrać palcem ze słoiczka jest bardzo, ale to bardzo lepki. Myślę, że znajdzie też swoich fanów wśród osób, które jako bazy pod cienie używają waśnie kamuflaży/korektorów. Na skórze zachowuje się bardzo ładnie, nie włazi jakoś ekstremalnie w zmarszczki, ale trzeba pamiętać, żeby przed przypudrowaniem jeszcze raz go delikatnie wklepać. Używam go już od dłuższego czasu i nie zauważyłam żeby obciążył czy wysuszył skórę pod okiem. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Krycie jest po prostu bardzo, bardzo wysokie.
 Lubię i wymęczę do samego dna! ;o) 



Ideal Cream Camouflage od KOBO dostaniecie oczywiście w Drogeriach Natura. Za 14g produktu zapłacicie 19,99 i będziecie go używać wieki ze względu na jego wydajność ;o)




A czym Wy lubicie zakrywać zasinienia pod oczami?
Podajcie swoich ulubieńców! Może któryś i mi przypadnie do gustu ;o)


J.

8 komentarzy:

  1. Niestety ja jestem na drodze poszukiwania dobrego korektora kryjącego cienie pod oczami.Wyprobuje ten z Kobo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, może akurat będzie dla Ciebie idealny ;o) Koniecznie daj znać czy się sprawdził!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jeszcze szukam ideału, widzę, że ten jest warty sprawdzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli spróbujesz, koniecznie daj znać jak się sprawdza u Ciebie :o)

      Usuń
  4. Ja od niedawna uzywam korektora clarins i to jest to co w koncu lubie uzywac

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger