MY SECRET - LAKIERY DO PAZNOKCI 3D GEL EFFECT

Hej ;o)
Kolorowo dzisiaj będzie ;o) Marka My Secret wypuściła serie lakierów do paznokci 3D Gel Effect. Moje paznokcie po swojej corocznej depresji  pomalutku dochodzą do siebie, ale i tak mi wybaczcie wygląd moich szponków.


Do wyboru mamy 9 kolorów. Zamknięte są w małych, kwadratowych flakonikach. Pędzelki są średniej grubości, więc z łatwością pomalujemy szerszy paznokieć, ale przy węższym nie będziemy miały problemu z zalaniem skórek. 


Kolory są nasycone, pigmentacja bardzo dobra!Możemy wybierać wśród pięknego bordo, delikatnych róży i beży, błękitnego, brudnego różu czy czerwieni.
Ja zawsze lakier kładę na odżywkę do paznokci, żeby po prostu płytka się nie zafarbowała. W przypadku lakierów od My Seret wystarczy jak nałożę jedną troszkę grubszą warstwę i już mam pokryty cały paznokieć. 



Schną dosyć szybko, maluję paznokcie w jednej ręce, później w drugiej i daję im jakieś 5 minut i przeważnie jest ok. U mnie utrzymują się jakieś 5 dni bez topu, po 4 dniu mam zdarte delikatnie końcówki. Z topem spokojnie wytrzymują tydzień. 



 
Kolory, które od razu przypadły mi do gustu to pastelowy błękit 09 'cool blue', pastelowy brudny róż 01 'pretty nude' i taki ciemniejszy brudny róż, czyli 07 'dusty cedar'.



Lakiery zaskoczyły mnie swoją jakością. Za taką cenę można szaleć! ;o) Dostaniecie je w Drogeriach Natura za 8,99zł/szt.


Jakie są Wasze ulubione kolory lakierów do paznokci? I z jakiej marki? ;o)


J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger