MAKIJAŻ TWARZY Z MY SECRET

Hej ;o)
Mój makijaż ostatnio makijażem nazwać nie można. No dobra, do zdjęć się staram ;o) Ale jestem tak zabiegana, że na wymyślny makijaż nie starcza mi czasu po prostu. Ale mimo wszystko staram się wyglądać jak człek. Testowałam ostatnio jedne z nowszych produktów marki My Secret, które fajnie się sprawdziły w szybkim makijażu dziennym.



Mamy tutaj trzy produkty, które wystarczą nam do wyrównania kolorytu skóry. Czyli do stworzenia idealnego płótna do makijażu. Podkład, kamuflaż i puder. 



Podkład Matte Blur Effect dostępny jest w czterech odcieniach. Żaden z nich nich nie wpada w róż, co jest wielkim plusem. Konsystencja jest gęsta, bardzo wygodna przy rozprowadzaniu. Nie tworzy smug, daje nam średnie krycie, które można stopniować. Jest dosyć pudrowy, więc dobrze matuje, dlatego będzie idealny dla skóry mieszanej i tłustej. 


Podkłady są zamknięte w czarnej tubie z białymi napisami. Jest solidna, wygodna, czegóż chcieć więcej ;o)





Cream Camouflage



Kamuflaż, który dostaniemy w dwóch wersjach kolorystycznych. Jaśniejszy wpada w róż ale tak tylko odrobinkę i własnie ten odcień jest przeze mnie molestowany codzienne. Drugi jest ciemniejszy i jest już troszkę za pomarańczowy. Sprawdzi się przy ciemniejszej karnacji.
Kamuflaże mają średnie krycie, w konsystencji są delikatne, ładnie pracują jeżeli nakładamy je palcem. Kryją średnie zasinienia, kiedy jestem wyspana i dobrze się czuję, to super dają radę.


Puder sypki ryżowy - Rice Matt Powder



Puder zamknięty jest w standardowym słoiczku z dziurkami. Zakrętka jest czarna z białymi napisami, dobrze się zakręca i odkręca. Podoba mi się to, że jak raz 'trzepne' wieczko to na zakrętce mam idealną ilość pudru, która starczy na całą twarz.
Puder jest biały, ale nie bieli twarzy. A nałożyłam go nie raz naprawdę sporą ilość. Bardzo mocno matuje twarz, tak więc osoby z suchą skórą muszą uważać. Dla osób, które mają skórę tłustą będzie w sam raz.



Podsumowując, wszystkie produkty się u mnie fajnie sprawdziły, narzekać nie mam na co. Dodatkowo nie są drogie i łatwo dostępne (Drogerie Natura). Podoba mi się również nowy wygląd produktów marki My Secret.

Używałyście któregoś z tych produktów?
Jak się u Was sprawdził?



J.








8 komentarzy:

  1. Makijaż śliczny, a i fajnie, że dowiedziałam się, że My Secret mają żółte odcienie, bo nawet nie wiedziałam, a takich właśnie podkładów szukam. W jakiej cenie są te podkłady? Może kiedyś je wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :o)
      Cieszę się, że pomogłam :o) Podkłady są po 15,99zł.

      Usuń
  2. Nie używałam, te podkłady jakieś takie ciemne się wydają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem bardzo jasna i najjaśniejszy jest dla mnie dobry ;o)

      Usuń
  3. Asiu najpierw podkład, potem kamuflarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od podkładu i kamuflażu, ale przeważnie jest tak, że nakładamy pierwsze podkład, a później kamuflaż na niedoskonałości :o)

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger