POKAZ KOLEKCJI MACIEJA ZIENIA 'SWEET DREAMS'

Hej :)
Kochani dzisiaj przychodzę do Was z mnóstwem zdjęć i krótką relacją z pokazu Macieja Zienia 'Sweet Dreams'.
Dzięki marce AFFECT Cosmetics miałam okazję uczestniczyć w tym fantastycznym wydarzeniu.

Oczywiście w roli makijażystki.
Dziękuję!!! :o)

A więc jak to wygląda? Jedna z nas, tym razem padło na mnie :oD, wykonała na podstawie zdjęć z poprzedniego pokazu makijaż na jednej modelce. Aby pracować dalej, makijaż musiał najpierw zostać zatwierdzony przez Pana Macieja. Po niewielkiej poprawce ( uffff... kamień z serca :o) ), która polegała na mocniejszym rozświelteniu modelki mogłyśmy zacząć malować pozostałe.
Było nas , jak widać na zdjęciu poniżej, sporo, więc na spokojnie, bez nerwów wyrobiłyśmy się ze wszystkim. Na końcu należało jeszcze zając się Panem Maciejem, co również przypadło w udziale mi z czego jestem bardzo zadowolona. Szkoda tylko, że nikt mi nie powiedział, że grzywka się mi zbuntowała ha ha ha :)
Modelki były cudowne! Tyle oryginalnych twarzy w jednym miejscu można spotkać chyba tylko na takim wydarzeniu!
Ok, zostawiam Was teraz ze zdjęciami, które wykonała Dagmara z Dafis Studio , moja ulubiona zresztą ;o)


Grupa Affect Cosmetics z Panem Maciejem




Makijaż pokazowy














Przygotowywanie modelek






_________________________________________________________





______________________________________________







I oczywiście główna modelka pokazu, rozmiar XXL - Dżoana Dobosz ha ha ha :oD




Ech... Móc przeżyć to jeszcze raz...
Mam nadzieję, że to nie ostatnie takie wydarzenie z moim udziałem :o)


J.

3 komentarze:

  1. Super :)
    Również byłam na tym wydarzeniu, z perspektywy widza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę! I jak Ci się podobała kolekcja? :o)

      Usuń
    2. Powiem szczerze- pół na pół :) Były perełki co mi od razu wpadły w oko, a były też ubrania, które średnio trafiły w mój gust :)

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger