KRYZYS TWÓRCZY

Hej :)
Ostatnio przechodzę poważny kryzys twórczy. Żaden makijaż mi się nie podoba, co zmaluję to zmyję. Uważam, że zdjęcia mi nie wychodzą i że w ogóle, to nie umiem malować. Do tego oczy mi łzawią i co nałożę, to spłynie... No tak to ostatnio u mnie wygląda :(
No i z tego wszystkiego taki mejkap wyszedł, taki 'mój', mocny, koci z intensywną dolną powieką.
Może cosik ze mnie będzie :)












Czy Wy też macie czasami taki kryzys?
Jak sobie z nim radzicie?
                                           J.

11 komentarzy:

  1. Ślicznie ! Tak też czasem tak mam, z tym ze moje kryzysy dotyczą szerszej tematyki. ..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      No tak się zaczyna a kończy na 'szerszej tematyce' :)

      Usuń
  2. Ślicznie ! Tak też czasem tak mam, z tym ze moje kryzysy dotyczą szerszej tematyki. ..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Mnie niestety też niedawno spotkał kryzys ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż śliczny!:) Mi to nie wychodzą zdjęcia, gdyż nie mam dobrego sprzętu. Już nie mogę się doczekać kiedy będę mieć. Nie martw się, chyba czasem większość tak ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja niby jakiś tam sprzęt mam tylko zdolności brakuje...

      Usuń
  5. Jak tak wygląda kryzys twórczy, to poproszę podwójną dawkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój piękny kocur! <3 jesteś najlepsza, pamiętaj!

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger