NOWOŚCI SENSIQUE - LAKIERY DO PAZNOKCI TOP COLOR

Hej :)
Przygotowałam dla Was dzisiaj post paznokciowy. Myślę, że każda lakieromaniaczka znajdzie dzisiaj u mnie coś dla siebie ;) Dzisiaj pokażę Wam zestawy lakierów od firmy SENSIQUE. Wypuściła ona cztery pary kolorów, które idealnie się uzupełniają. Jesteście ciekawi? Zapraszam do czytania dalej :)


ZESTAW 4 'BURGUNDY'
W tym zestawie znajdziemy pięknie błyszczący bordowy kolor, który stał się moim ulubieńcem!  Jest on w parze z cudnym bordowo-różowym lakierem, pełnym drobinek.




ZESTAW 1 'NATURAL'

Zestaw typowych nudziaków. Znajdziemy tutaj delikatny mleczny beż oraz szary. Pięknie prezentują się na paznokciach. Myślę, że idealnie zgrały się z zestawem 'burgundy'.



A tak prezentują się lakiery na paznokciach, zestaw 'burgundy' nałożyłam na paznokieć palca wskazującego oraz na maluszka, a zestaw 'natural' wylądował na środkowym i serdecznym :)






ZESTAW 2 'GREYS'
Zestaw zawiera dwa szare lakiery, jasny i ciemny. Oba mają w sobie dużo maleńkich drobinek




ZESTAW 3 'ORIENT'
Bardzo ciekawy zestaw. Znajdziemy w nim piękny brzoskiwniowo-różowy kolor. No właśnie ciężko określić ten kolor, bo we falkonie wygląda na bardziej różowy, natomiast na paznokciach jest bardziej brzoskwiniowy. Drugim kolorem w zestawie jest takie różowe bordo.



A tak prezentują się lakiery na paznokciach. Na małym i wskazującym prezentuje się zestaw 'orient' a na środkowym i serdecznym zestaw 'greys'







OPIS PRODUCENTA:


Zestaw najmodniejszych w sezonie lakierów do paznokci. Nowoczesna formuła z tefpoly® przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru oraz nadaje efekt szklanego połysku. W każdym zestawie znajdują się dwa lakiery dobrane kolorystycznie. Dostępny w czterech zestawach.
Pojemność 2 x 5,5 ml. Cena 9,99 zł.

MOJA OPINIA:
Bardzo spodobał mi się pomysł 'sparowania' lakierów.  Każdy z zestawów tworzy bardzo fajny duet. Lakiery są zamknięte w tradycyjnych flakonikach i zapakowane w kartonowe pudełeczko. Opakowanie ma wycięte 'okienko' przez co możemy od razu zobaczyć jakie kolory są w środku. Sam wygląd bardzo zachęca do wypróbowania lakierów :)
Jeżeli chodzi o krycie, to wprawnej ręce wystarczy jedna warstwa. Ja do takich osób nie należę, więc musiałam nałożyć dwie. Kolory są pięknie nasycone i mają fantastyczny połysk. Lakiery bez żadnego uszczerbku utrzymały się na moich paznokciach trzy dni. A dodam, że nie oszczędzałam ich ani trochę :)
Ja jestem bardzo zadowolona z tych lakierów i na pewno użyję ich jeszcze nie raz :)



Jakie kolory lakierów Wy preferujecie?
A może macie któryś z tych zestawów?



J.

9 komentarzy:

  1. Te lakiery nude są przepiękne <3! Uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lakiery z Sensique :) ale tych zestawów jeszcze nie mam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej miałam szał na neonowe, mocno widoczne paznokcie a teraz kocham też nudziaki, więc w zasadzie wszystkie lubię :D i chyba zaczynam się coraz bardziej wkręcać w paznokcie, bo planuję zakup hybryd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo podobnie do mnie :) Zaczynam z hybrydami, ale tylko sobie nie mam czasu zrobić, a wszystkie znajome mają już je przeze mnie zrobione ;)

      Usuń
  4. bardzo podobają mi się kolory, ale mam dużo zbliżonych innych producentów i tylko i wyłącznie dlatego bym nie kupiła- przynajmniej nie teraz ;) . Poza tym moje paznokcie i dłonie wyglądają okropnie i cały czas próbuję je zregenerować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dłonie polecam Ci maskę z dermo pharmy, właśnie zrobiłam (już nie pierwszy raz ;)) i jest rewelacyjna! ;)

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger