Świąteczny GLAMOUR LOOK

Hej :)
Przedstawiam Wam dzisiaj mój makijaż, który wysłałam na konkurs do Marty Parciak czyli Zmalowanej. Kiedy przygotowuję makijaż na konkurs, to zawsze używam cieni, którym ufam w 100% i które po prostu uwielbiam. I te z Was, które dobrze mnie znają wiedzą już, że mam na myśli cienie od KOBO :)
I tak w tym makijaż do rozjaśnienia wewnętrznego kącika użyłam białego, matowego cienia numer 101, a zewnętrzne kąciki przyciemniałam kolejno beżowym cielistym cieniem nr.117, ciemnym brązem nr.115 oraz fioletem nr.114. Na sam środek powieki nałożyłam złoty pigment KOBO 'gold dust' nr.507.

Na usta nałożyłam szminkę od KOBO 'velvet rose' nr.105, a do makijażu brwi posłużył mi Zestaw do makijażu brwi również od KOBO.













Pozostałe kosmetyki użyte do tego makijażu:
Podkład Pierre Rene Skin Balance nr.20 i nr.21
Glazel Paleta 15 kamuflaży
KOBO Korektor pod oczy, nr.101 'nude'
Puder sypki Pierre Rene  nr.01 'pearl  beige'
Róż z paletki 'sugar and spice' od Makeup Revoluion (pierwszy z drugiego rzędu)
Puder do modelowania twarzy Inglot nr.505
Rozświetlacz My Secret 'princess dream'
Czarna i biała kredka od My Secret Big Eye (użyte jako baza pod cienie)
Oriflame Cielista kredka (na linię wodną)
Cielisty cień od My Secret, nr.505
Tusz Loreal Feline
Żel do układania brwi od Essence Make Me Brow, nr.02 'browny browns'


Jak Wam się podoba ten makijaż?
Czy Wy też próbujecie swoich sił w różnych konkursach makijażowych?



P.S.
Moja praca została wyłoniona spośród 400 innych do 70-tki, teraz walczę o ścisłą 20-tkę :) Trzymajcie kciuki :*
Moja praca u Zmalowanej:
>KLIK<                                 

                                        J.




8 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie mam wprawy np ostatnio męczył am się z kreska to moja pięta Achillesowa ;/ Twój makijaż jest przepiękny , uwielbiam cienie z kobo tylko zastanawiam się jak uzywac pigmentu bo sam po jakimś czasie się osypusje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja też mam często problem z kreską :/ Najważniejsze to ćwiczyć i się nie poddawać :)
      Jeżeli chodzi o pigmenty to albo wklepuję je na już nałożone cienie albo rozświetlam nimi wewnętrzny kącik. Nie zauważyłam żeby się mi osypywały ;)
      Bardzo się cieszę, że makijaż Ci się podoba :*

      Usuń
  2. Wow, przepiękny makijaż :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny!!! Bardzo podobają mi się Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger