RECENZJA: ODŻYWKI DO PAZNOKCI SENSIQUE

Hej :)
Pragnę Wam dzisiaj przybliżyć odżywki do paznokci firmy Sensique. Sezon jesienno zimowy często osłabia nasze paznokcie, dlatego warto zaopatrzyć się w takiego małego opiekuna :)
Możemy wybierać spośród 6 rodzai. Uważam więc, że każda z nas znajdzie dla siebie odpowiednią odżywkę.
Są one zamknięte w standardowych flakonikach (tak to się chyba nazywa ;)). Są one zrobione z grubszego szkła, dzięki czemu są solidne. Pędzel nie jest ani za wąski ani za szeroki, uważam, że jest w sam raz.
No cóż, śmierdzą - ale myślę, że to normalne ;)







SENSIQUE ALL IN ONE Intensywna kuracja.
Dla bardzo zniszczonych paznokci.


Idealna dla osób, które borykają się wieloma problemami paznokciowymi.
Jest bezbarwna.




SENSIQUE KERATIN NUTRITION 100% wzmocnienia.
Dla łamliwych i rozdwajających się paznokci.

Regeneruje i odbudowuje połamane paznokcie.
Jest bezbarwna.



SENSIQUE 10 IN ONE Kompletna rekonstrukcja.
Po sztucznych paznokciach.


Idealna dla tych z Was, które postanowiły zrezygnować z paznokci żelowych i postawić na naturalność ;)
Nadaje bardzo połysk o leciutko różowym zabarwieniu.




SENSIQUE VITAMIN FIRST AID Wygładzenie i utwardzenie.
Dla zniszczonych i kruchych paznokci.


Uzupełnia płytkę kruchych paznokci, przez co są one twardsze i zdrowsze.
Nadaje delikatny różowy kolor.




SENSIQUE PROTEIN IN ACTION Ochrona przed  przebarwieniami.
Dla pękających i rozdwajających się paznokci.

Idealna dla osób z osłabionymi paznokciami, które dodatkowo mają przebarwienia.
Nadaje delikatny różowy kolor.




SENSIQUE ULTRA DIAMOND SHINE Wzmocnienie i blask.
Dla matowych i słabych paznokci.


Polubią ją te z Was, które uważają, że waszym paznokciom brakuje zdrowego blasku.
Jest bezbarwna  z maleńkimi drobinkami.





 Ja osobiście wybrałam odżywkę PROTEIN IN ACTION  dla pękających i rozdwajających się paznokci, która dodatkowo chroni moje paznokcie przed przebarwieniami.
Bardzo długo nie mogłam narzekać na stan moich paznokci. Jednak od dłuższego czasu zaczęły się z nimi dziać bardzo brzydkie rzeczy. Przede wszystkim bardzo się rozdwajały. Próbowałam użyć nieśmiertelnej odżywki z Eveline, ale paznokcie były tak cienkie, że nie zniosłam szczypania.
Dlatego właśnie postanowiłam spróbować jednej z odżywek od Sensique.
Używam jej już ponad trzy tygodnie i widzę, że moje paznokcie odżyły.
Przede wszystkim, kiedy już zniszczony obszar odrósł, paznokcie rosły już zdecydowanie zdrowsze i mocniejsze.

Ja używałam jej w ten sposób, że codziennie przez trzy dni kładłam jedną  warstwę. Po tych trzech dniach zmywałam wszystkie warstwy i zaczynałam proces od nowa. Kiedy paznokcie podrosły i kolorowy lakier zaczął dobrze na nich wyglądać, to odżywkę używałam jako bazę pod lakier. Chroniła ona dodatkowo moją płytkę paznokcia przed przebarwieniami.
Bardzo odpowiada mi to, że w składzie znajdują się mleczko kokosowe, witaminy oraz sole mineralne.


Osobiście jestem bardzo zadowolona z rezultatów. Myślę, że jak tylko na nowo oduczę się grzebać w skórkach (co widać na zdjęciach i za co bardzo Was przepraszam, ale naprawdę wiedząc, że będę miała robić zdjęcia, to baaardzo się powstrzymywałam) paznokcie jak i całe dłonie będą wyglądały jeszcze lepiej :) Wszystkie odżywki dostaniecie oczywiście w Drogeriach Natura. A za jedną sztukę ( 10ml) zapłacicie 8,49.


Co myślicie o tych odżywkach?
A może używałyście którejś z nich?



J.

9 komentarzy:

  1. Jeszcze żadnej odżywki tej firmy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też było moje pierwsze spotkanie z tymi odżywkami i nie żałuję ;)

      Usuń
  2. lubię lakiery z Sensique...pewnie odżywki też sie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak się ją stosuje,bo nie wiem:-(

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak się stosuje tę odżywkę

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam odzywki total action firmy Eveline nigdy nie stosowałam innej bo z tej jestem zadowolona, bo efekty widać bardzo szybko, więc to dobry produkt dla niecierpliwych :P

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger