CZERWCOWY MAKIJAŻ

Hej :)
Przychodzę do Was dzisiaj z makijażem, który gościł na mojej twarzy przez ostatni miesiąc ;) Może większość z Was pomyśli, że ten makijaż jest za ciężki na upalne dni, ale uwierzcie mi - u mnie trzyma się ponad 14 godzin! Czy to w pracy czy w jakiś innych warunkach :)
Na początku oczywiście przemywam twarz tonikiem i nakładam matujący krem. Ostatnio wyszłam z założenia, że na dzień mocno matuję cerę natomiast na noc porządnie ją odżywiam. Ostatnio króluje u mnie krem matująco-nawilżający Loreal Triple Active Anti-Shine, a pod oczy krem od Noni Care.
Przechodzimy do zdjęć makijażu i jego opisu :)












Kiedy krem już dobrze mi się wchłonął, nakładam na całą twarz bazę - Ingrid Baza pod makijaż wygładza i matuje, na to  palcami wklepuję podkład Rimmel Lasting Finish 25 hr w odcieniu 100 Ivory. Pod oczy używam dwóch korektorów - pierwszy to mocno kryjący od Loreal True Match. 1 Ivory a drugi to rozświetlający (który nakładam w dolinie łez) od Catrice Re-Touch Light-Reflecting, 010 Ivory.  Całą twarz porządnie pudruję pudrem transparentnym Catrice Prime And Fine. Mocno konturuję twarz i używam do tego matowego pudru brązującego od Kobo w odcieniu 311 Nubian Desert, a rumienię się różem od Bell 2Skin - nr.052. Twarz rozświetlam moim ulubieńcem od My Secret - Princess Dream.
Makijaż brwi robię cieniami od Pierre Rene (Teraz testuję też nowości od Kobo :D).
Makijaż oczu jest banalnie prosty, szybki i trwały :) Na górną i dolną powiekę ruchomą - gdzieć tak do 3/4 od wewnętrznego kącika -  nakładam cień do powiek od Essence - Effect Eyeshadow, 02Brazil's Sunset. Miejsce po łukiem brwiowym maluję beżowym cieniem z paletki potrójnych cieni Paese - Retro, a załamanie powieki i zewnętrzne kąciki zaznaczam najciemniejszym kolorem z tej paletki. Wszystko rozcieram. Rzęsy tuszuję maskarą My Secret 3D Effect, a na usta nakładam nieśmiertelną już szminkę od Astor Soft Sensation, 103 Peachy Pink.
I wsio :) Może wydaję się, że ten makijaż zajmuje mi dużo czasu czy też jest za ciężki na tę porę roku. Ala rano naprawdę nie mam czasu na długie siedzenie przed lustrem i zależy mi aby przez cały dzień nie myśleć o tym, czy makijaż jest na swoim miejscu czy może już spłynął całkowicie. Wszystkie kosmetyki są przeze mnie używane codziennie (czasami szaleję z kolorem na ustach) i pomału myślę nad ich zmianą ;) No bo już lipiec i potrzeba na twarzy czegoś nowego ;)


A jaki makijaż królował ostatnio u Was?


J.

4 komentarze:

  1. Twoje oczy są niesamowite! :) U mnie ostatnio brak makijażu, bo po pierwsze mi się nie chce, a po drugie jest mi za gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, taki subtelny. A paznokcie jakie cudne! :)

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger