KOLOROWY ZAWRÓT GŁOWY

Hej :)
Mam dla Was dzisiaj typową wiosenną propozycję. Rządzą tutaj oczywiście kolory :)
Do stworzenia tego makijażu użyłam nieśmiertelnych paletek Sleek  Snapshots 732 oraz Ultra Mats V1 730.
Nie będę pisać co robiłam po kolei, bo sama tego nie pamiętałam po skończonym makijażu.
Po prostu szalałam :D
Brwi pomalowałam ulubionym zestawem do stylizacji brwi od Pierre Rene, twarz wymodelowałam brązerem z KOBO 308 Sahara Sand, policzki zaznaczyłam różem od Astor 001 Rosy Pink, a twarz rozświetliłam Pudrem rozświetlającym od Wibo JE T'AIME. Rzęsy wytuszowałam maskarą od Smart Girls Get More - Curl Up, a na linię wodną poszła kredka od Avon SperShock, czarna oczywiście ;)
Usta też zrobiłam kolorowe ;) Zewnętrzne kąciki obrysowałam i wypełniłam różową konturówką od Markwins International i pokryłam ją szminką od Maybelline w kolorze Who Wore It Red-ed, 530. A na środek ust nałożyłam pomarańczowy błyszczyk od Avon Perfect Kiss Boldly Red i połączyłam te kolory.
Zapraszam na zdjęcia :)












I jak Wam się podoba ta propozycja?
Lubicie takie makijaże czy może gustujecie w bardziej stonowanych propozycjach? :)



J.

2 komentarze:

  1. ładny, taki papuzi :) podobają mi sie usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie taki efekt chciałam troszeczkę uzyskać :) I ostatnio zakochałam się w tak pomalowanych ustach :)

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger