ALEJA PIĘKNA NAILS & MAKE UP SHOW

Hej :)
Dzisiaj troszeczkę z innej beczki :)
Chciałam Was serdecznie zaprosić na wydarzenie, w którym będę brała czynnie udział :) A mianowicie chodzi o NAILS & MAKE UP SHOW,  które odbędzie się w Alei Piękna w Bielsku-Białej 24 maja 2015r.

Moją rolą będzie pokaz makijażu ślubnego :D
Oprócz mojego makijażu odbędzie się także pokaz stylizacji paznokci jednego z topowych instruktorów Indigo -  Marceliny Rawki.
Na stoiskach sprzedażowych będziecie mieli również możliwość testowania produktów Indigo SPA oraz kosmetyki kolorowej.
Całą agendę spotkania możecie zobaczyć tutaj => KLIK.


Wśród  osób uczestniczących w pokazie, zostaną rozlosowane fantastyczne nagrody, m.in. perfumy Indigo, kursy, warsztaty, oraz pakiety kosmetyków kolorowych :D

Aleja Piękna przygotowała dla Was również wiele niespodzianek, o których będzie na bieżąco informować. Dlatego zachęcam Was do polubienia ich strony na Facebook'u => KLIK :)
 
Bilety możecie zamówić w sklepie internetowym Alei => KLIK

Kochane, jestem ogromnie podekscytowana tym wydarzeniem! :)
Mam nadzieję, że z którąś z Was się tam spotkam!! :D


J.

4 komentarze:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger