ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA I LISTOPADA

Hej :)
Natłok spraw zjada mi czas tak szybko, że nie miałam nawet kiedy napisać o moich ulubieńcach października. Dlatego postanowiłam, że od razu napiszę o ulubieńcach wspomnianego już października jak i listopada w jednym poście.
Kilka rzeczy na pewno już u mnie na blogu widzieliście.  Ale jak pisałam w Jesiennych Nowościach Kosmetycznych => KLK <= na zakupy wybiorę się znowu :) I tak też było :)
Do tego posta wybrałam tylko naj naj najulubieńsze produkty, które używam bardzo często :)


____________________
LOREAL PARIS GLAM MATTE, 512 FUSHIA FLARE


Zakochałam się po prostu!! Ten błyszczyk łączy w sobie wszystko to co kocham!! Przede wszystkim kolor!! Jak tylko go zobaczyłam wiedziałam, że przedpadłam :) Jest to intensywna fuksja, takiego koloru właśnie szukałam. Do tego jest to błyszczyk i jakoś mi się nim tak łatwiej maluje, a to pewnie też dzięki bardzo fajnemu aplikatorowi. No i do tego błyszczyk jest matowy, co bardzo, ale to bardzo mi się ostatnio podoba :) Bardzo długo utrzymuje się na ustach, delikatnie je farbuje, dlatego kolorem możemy cieszyć się naprawdę długo :) Ja kupiłam go na ostatniej przecenie w Naturze -40%, więc kosztował mnie ok 20zł.
Polecam!! :)






____________________
PALETKI CIENI DO POWIEK MY SECRET NATURAL BEAUTY


Tutaj też wpadłam po same uszy :) Uwielbiam takie małe cudeńka :) Każda z tych paletek zawiera po cztery cienie i kosztuje 11,99,- Cienie są dobrze napigmentowane, nie osypują się, więc czego chcieć więcej??  :)
Do tego każda z nich jest przeznaczona do makijażu na daną okazję:
1. PARTY TIME (makijaż wykonany tą paletką możecie zobaczyć tutaj: => KLIK <= )
2. NIGHT OUT ( link do makijażu: => KLIK <= )
3. ROMANTIC DATE ( link do makijażu: => KLIK <= )
Jeżeli szukacie tanich, ale dobrych jakościowo paletek cienie do makijażu, którymi będziecie mogły pomalować się na każdą okazję, to gorąco polecam :)





____________________
SERIA ZIAJA OCZYSZCZANIE - LIŚCIE MANUKA


Zaczęłam znowu troszkę zmieniać w pielęgnacji swojej twarzy. I tak zachęcona dobrymi opiniami, postawiałam zakupić produkty firmy Ziaja z serii Liście Manuka. Posiadam Krem nawilżający balans korygująco - ściągający, Tonik zwężający pory na dzień/na noc, oraz Żel myjący normalizujący na dzień/na noc. Cena bardzo kusiła, więc pomyślałam sobie, że warto spróbować. No i nie zawiodłam się. Po ok. dwóch tygodniach zauważyłam poprawę wyglądu skóry. Cera nie jest taka zanieczyszczona, pory delikatnie się zwęziły. Najbardziej cieszy mnie to, że coraz mniej się świecę w strefie T odkąd używam tych kosmetyków. Dlatego jeżeli szukacie czegoś do cery tłustej czy mieszanej, to śmiało możecie wypróbować te produkty :)




____________________
LUKSJA PŁYN DO KĄPIELI CHOCO ORANGE


Ja się po prostu narkotyzuję tym zapachem!! :D Ten płyn pachnie jak pomarańczowa galaretka w czekoladzie!! CUDO!! Używam tego płynu jako płyn do kąpieli jak i jako żel pod prysznic. Jakoś nie mogę się powstrzymać :) Może nie pieni się jakoś rewelacyjnie, ale ten zapach to rekompensuje :) Za 1000ml zapłaciłam na promocji jakieś 7zł, tak więc warto. I napisze to jeszcze raz... ten zapach!! :)





____________________
RIMMEL LONDON STAY MATTE


Podkład jest o konsystencji musu. Co mnie troszkę zaskoczyło :) Mus w tubce - ok :) Kiedy użyłam go pierwszy raz zrobiłam sobie niezła maskę na twarzy :) Nie wiedziałam, że ma tak dobre krycie!! Wystarczy go tylko odrobina na pokrycie całej twarzy. Wytrzymuje u mnie na twarzy nienaruszony przez ponad 12 godzin, przypudrowany tylko odrobinę. Idealny podkład dla mnie!!






____________________
LOREAL TRUE MATCH KOREKTOR KRYJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CERY


Jest to korektor o bardzo mocnych właściwościach kryjących, który bardzo dobrze radzi sobie z moimi sińcami pod oczami., bo właśnie do tego celu go używam. I w końcu znalazłam korektor, który odcieniem jest dla mnie idealny. Aplikator korektora jest taki jak w standardowych błyszczykach, co bardzo lubię :)
Kupiłam go na promocji za ok. 20zł. I na pewno kupię ponownie :)





____________________
ESSENCE HELLO AUTUMN PALETKI CIENI  DO POWIEK


Paletki wyszły w dwóch wersjach kolorystycznych pierwsza 01 Walk in the park, to głownie brązy. Niestety nie zrobiłam zdjęć, a paletka została u znajomej i jeszcze nie wróciła. Natomiast druga 02 Keep calm & go for a walk to piękne zielenie z dodatkiem dwóch złotych cieni. Są to kolejne niedorgie paletki, które mają dobrą pigmentację i się nie osypują. Możemy nimi stworzyć piękne smokey eye jak i makijaże dzienne. No i te jesienne kolory, które uwielbiam :)






____________________
ASTOR SKIN MATCH BLUSH


Jest to kosmetyk który może służyć nam jako róż jak i bardzo delikatny i subtelny rozświetlacz. Składa się on z trzech kolorów, które po wymieszaniu tworzą jeden cudowny kolor. Używam go prawie codziennie :) Mogę nim jedynie delikatnie nadać życia twarzy jak i porządnie się przyróżowić, np. do zdjęć. Myślę, że ten kolor (mam 001 Rosy Pink) będzie pasował każdej z nas :) W pudełeczku znajdziemy także pędzelek do nakładania tego kosmetyku oraz lusterko.







Jak na razie to wszystkie moje małe perełki, które skradły moje serducho :)
Macie któryś z tych produktów?? Lubicie??



J.

7 komentarzy:

  1. Ta pomadka z LOrea'l ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Tobie skusiłam się na paletki z MS i jestem zadowolona, musze wychaczyc jeszcze ta najnowsza limitowanke i tą nude pierwsza :D Tez sięgnełam po ziaje, na razie mam tylko zel, ale chyba wole cos mocniejszego wiec jak zuzyje to zakupie ten z drobinami peelingujacymi i pastę oczyszczającą. A kremy to zdecyduje sie na tołpę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też brakuje mi tej pierwszej paletki, ale z tego co wiem, ma wrócić jeszcze do sprzedaży, więc na nią poluję :) remy z Tołpy ju z od dawna mnie kuszą, ale to poczekam na Twoją recenzję :)

      Usuń
    2. kupie, po testuje i recenzja na pewno sie pojawi :)

      Usuń
  3. Paletki my secret bardzo mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger