ANDRZEJKOWO :)

Hej :)
Zapraszam Was dzisiaj na szybki ale i efektowny makijaż na imprezę Andrzejkową :)
Sprawdzony podkład, korektor, puder, róż i bronzer. Twarz muśnięta rozświetlaczem, na powiekach jeden - dwa kolory, bardzo delikatne.
Głównym akcentem niech będą usta w soczystym, intensywnym kolorze oraz dłuuuugie rzęsika z brokatową kreską :)














I jak Wam się podoba??

P.S. Nie wiem dlaczego po dodaniu zdjęć na bloga na niektórych zdjęciach moje usta są jakby wybielone :( Na komputerze są ok, dopiero po dodaniu zrobiło się takie ,,cuś" :( Prawidłowe są te różowiutkie :)


J.

4 komentarze:

  1. bardzo ładny, delikatny makijaż. Tylko ta kreska bardziej by mi się podobała, gdyby była zrobiona eyelinerem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Też myślałam o tym żeby kreskę zrobić eyelinerm, ale chciałam, żeby ti był ekspresowy makijaż :)

      Usuń
  2. Mi też blog czasem zmienia kolory zdjęć i nie wiem czemu... :P
    A makijaż cudny. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Z ,,rozjaśnieniem ust" zrobiło mi się tak po raz pierwszy, najbardziej mnie denerwują jakieś czarne plamy na oczach, przez co całkowicie muszę zdjęcie usunąć :/

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger