HONORATA - MAKIJAŻ ŚLUBNY

Hej :)
Przedstawiam Wam dzisiaj Honkę :)
Przeuroczą i bardzo ciepłą osóbkę, którą miałam przyjemność malować w tym najpiękniejszym dla niej dniu :)
Makijaż miał być delikatny, bo Honorata na co dzień się nie maluje i miał sprawić, żeby oczy wyglądały na większe niż są w rzeczywistości.
Panna Młoda była bardzo zadowolona, z czego się ogromnie cieszę :)
W pierwszym makijażu użyłam paletki Rimmel 002 Smokey Brun, a w drugim paletki Sleek OH SO SPECIAL. W obu makijażach wewnętrzne kąciki rozświetliłam pigmentem KOBO 501 Violet Blush, czego niestety na zdjęciach za bardzo nie widać, ale to tylko dlatego że kiepski ze mnie fotograf. Ale mam nadzieję, że coś tam dojrzycie :)



I DZIEŃ






II DZIEŃ







J.

2 komentarze:

  1. oba makijaże ładne - delikatne, jasne, dziewczęce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, że się podobają :) O taki efekt nam chodziło :)

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger