MAKIJAŻ I STYLIZACJA Z SERII ,,DZIEWCZYNA..." - HIPISKA.

Cześć :)
Zapraszam Was na kolejną odsłonę serii ,,Dziewczyna...".
Tym razem na tapetę poszła hipiska :) Jeżeli mam być szczera, to długo nie mogłam się zdecydować, jaki makijaż wykonać. Z jednej strony hipiska kojarzy mi się z delikatnym makijażem w kolorach beży i brązów. Z drugiej jednak - ze wszystkimi kolorami tęczy :)
Zdecydowałam się na mejkap w brązach, a kolory zostawiłam na stylizację :)














MAKIJAŻ TWARZY:

1.Baza pod makijaż: AA Starter matujący pod makijaż - cera mieszana.
2. Podkład: Avon Extra Lasting, Supertrwały podkład, Nude.
3. Pod oczy: Catrice Cosmetics, Camouflage Cream, Nr.010 Ivory.
4. Puder: Pierre Rene Loose Powder, Nr.01 Pearl Beige.
5. Bronzer: AA Puder brązujący (starałam się bardziej ocieplić nim twarz niż ją wykonturować).

MAKIJAŻ BRWI:

Cienie z Catrice Eyebrow Set + Inglot Duraline.

MAKIJAŻ OCZU:
1. Baza: Nyx Jumbo Eye Pencil, Nr.604 Milk Lait.
2. Całą powiekę aż pod brwi pokywam ciepłym, piaskowym cieniem: Paletka Sleek AU NATUREL.
3. Załamanie powieki zaznaczam pudrem brązującym, którym ocieplałam twarz: AA Puder brązujący. Rozcieram
4. Całą ruchomą oraz dolną powiekę pokrywam miedzianym cieniem: Piere Rene Pearl, Perfect Copper.
5. Zewnętrzny kącik dolnej i górnej powieki oraz jej załamanie zaznaczam ciemnym, matowym brązem: Paletka Sleek AU NATUREL. Przyciemnam nim również miejsce nad górnymi rzęsami.
6. Linię wodną maluję brązową kredką: Avon ColorTrend, Dark Brown.
7. Tuszuję rzęsy: Kobo Professional, Maximizer Volume Mascara, Black.

MAKIJAŻ UST:

Błyszczk: Avon, Vitaluscious, Nude-Tritious.


STYLIZACJA:
Tak jak pisałam wcześniej, to właśnie w ubiorze postawiłam na kolory.
Wybrałam luźną wzorzystą sukienkę.




Niestety nie mogłam jej założyć do zdjęć. Ukradłam ją mamie z szafy i rozmiar nie pasował :)  Sukienka sięga za kostki i ma białą podszewkę na całej długości.








Kolorowy materiał sukienki jest półprzezroczysty, śliski i delikatny. Królują w nim  fiolety, róże, żółcie.






Sukienka ma cienkie ramiączka, które można regulować.
Przy samej górze jest falbanka z tego samego, kolorowego materiału.
Natomiast pod biustem mamy marszczenie, które powoduje, że na biuście z sukienki robi się ,,bufa", która ukrywa za mały lub za duży biust - zależy co chcemy ukryć :P



Sukienka nie jest obcisła, lekko rozszerza się ku dołowi.
Pod kolanem została ona przedzielona malutką falbanką.

 Sukienka F&F

Do tak wzorzystej sukienki najlepiej będą pasowały delikatne, brązowe sandałki na płaskiej podeszwie.
Z biżuterii zrezygnowałam, a na czole zawiązałam opaskę.


To już wszystko :) Jak Wam się podoba moja wersja dziewczyny hipiski?? :)
Macie pomysł na kolejny makijaż i stylizację z serii ,,Dziewczyna.."?? Piszcie w komentarzach!! :)


J.

,,Wpatruj się w niebo i śpiewaj z radości, gdyż słońce otula Cię ciepłem i opromienia światłem-za darmo"
-Phil Bosmans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger