INTENSYWNY GRANAT-MAKIJAŻ PALETKĄ PIERRE RENE JEANS QUATRO EYESHADOWS

Hej ;)
Przedstawiam Wam dzisiaj makijaż w intensywnym kolorze granatu.
Jest to idealna propozycja na szaloną imprezę :)











Całą górną powiekę ruchomą pokryłam granatowym cieniem ( jako bazę użyłam czarnego cienia w kremie, aby dodatkowo podbić kolor ). Zewnętrzne kąciki przyciemniłam dodatkowo najciemniejszym cieniem z paletki. Załamanie powieki roztarłam srebrzystym cieniem i nałożyłam go odrobinę w wewnętrznym kąciku - tak do połowy powieki. Miejsce pod brwiami oraz wewnętrzny kącik rozświetliłam najjaśniejszym kolorem. Linię wodną zaznaczyłam czarną kredką ( Pierre Rene Kajal ) i mocno wytuszowałam rzęsy. Gotowe!! :)

Podoba się?? :)

P.S.
Przepraszam za krwiste spojrzenie - oczywiście winna jest alergia :(



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger