50 FAKTÓW O MNIE ;)



Hej
Bardzo dużo blogerek ma taki post w swoim dorobku. Pomyślałam, że może najlepiej będzie go napisać zaraz na początku, żebyśmy się mogli lepiej poznać.
Zapraszam!!

1. Nazywam się Asia Dobosz, na drugie imię mam Zosia, rocznik 88’.
2. Jestem szczęśliwą mężatką.
3. Marzę aby nauczyć się perfekcyjnie angielskiego.
4. W chwili obecnej pracuję w ubezpieczeniach.
5. Planuję rozpocząć w tym roku studia, kierunek – wizaż ;)
6. Jestem bałaganiarą nienawidzącą bałaganu. Więc bałaganie i sprzątam, bałaganie i sprzątam… I tak w kółko... ;)
7. Kocham zwierzęta. A w szczególności koty!! Mam dwie kotki: rudą Majkę oraz Gertrudę – przybłędę której musieliśmy amputować połowę ogonka.
8. Jestem nerwusem. Wszystko musi być już, teraz, natychmiast.
9. Jestem uzależniona od kawy, piję ją litrami.
10. Mam trójkę rodzeństwa, siostrę i dwóch braci.
11. Prawo jazdy mam, owszem… Ale jeździć nie jeżdżę, wydaje mi się, że jak tylko wyjeżdżam samochodem na ulicę, to wszyscy inni kierowcy, rowerzyści i piesi też postanowili się gdzieś przemieścić. Może kiedyś się przemogę.
12. Mam lęk wysokości, przestrzeni itp., itd…
13. Kocham salsę! Niestety, kurs na który uczęszczałam został przerwany. Czekam na jego reaktywację.
14. Nie lubię lata, słońca i upału. Kocham jesień.
15. Uwielbiam Beyonce, za głos, muzykę, wygląd. Ech… Mieć taką figurę… ;)
16. Według mojego męża jestem ‘’Super Menką”, ponieważ codziennie walczę z chorobą (stwardnienie rozsiane).
17. Uwielbiam muzykę Pana Janusza Radka. No i uwielbiam muzykę tak ogólnie. Nie mam konkretnego ulubionego gatunku, piosenka ma być po prostu dobra, tekst, muzyka, głos wokalisty/ki. Lubię wracać do starszych przebojów, np. Kasi Kowalskiej.
18. Nie znoszę jak ktoś nie odbiera telefonu. Ok. robisz  coś ważnego, rozumiem, ale cały dzień?!?
19. Nie znoszę pająków, tzn. panicznie się ich boję!!
20. Uwielbiam czytać! Książki Coben’a czy King’a są rewelacyjne!! Natomiast nie rozumiem fascynacji Harrym Potter’em.
21. Jestem alergikiem, ale gdybym miała nie jeść tego, na co jestem uczulona, pozostałoby mi do jedzenia chyba tylko powietrze.
22. Nie lubię być sama w domu. Jeżeli mąż wraca późno, to wszystkie światła w domu muszą się świecić, a w TV lecieć coś lekkiego.
23. Mam najwspanialszą Mamę i przyjaciółkę na świecie.
24. Mówię bardzo głośnio i mocno ściskam dłoń przy powitaniu, staram się być bardziej delikatna i subtelna.
25. Mam krzywe zęby, których nie znoszę.  Chociaż wszyscy mi mówią, że dodają mi uroku. Ciekawe…
26. Na co dzień chodzę w okularach, ściągam je tylko do zdjęć.
27. Uwielbiam ostre sosy i potrawy.
28. Jakieś 6-7 lat miałam włosy obcięte na króciutkiego jeżyka. Teraz zapuszczam, ale i tak nienawidzę chodzić w rozpuszczonych włosach.
29. Jestem wiecznie nie wyspana, szkoda mi czasu na spanie – doba jest za krótka.
30. Kiedyś przez pół roku pracowałam w Irlandii w Domu Spokojnej Starości. Uwielbiałam tą pracę, pomimo ogromnej odpowiedzialności, bariery językowej i tego, że musiałam do niej dojeżdżać na rowerze jakieś 20km przez  lasy i ,,chaszcze paszcze”;)
31. Jestem niedoszłą polonistką. Zdecydowałam się na ten kierunek, ponieważ byłam przekonana, że będę czytać  i czytać, analizować wiersze itp. Niestety.
32. Można ze mną pogadać wszystkim, ale nienawidzę jak ktoś kłamie i myśli, że tego nie dostrzegam.
33. Jestem w stosunku do siebie bardzo surowa i krytyczna.
34. Nie lubię i nie umiem gotować – w kuchni rządzi mąż
35. Kocham spaghetti autorstwa mojego męża!! ;)
36. W podstawówce byłam beksą, w liceum buntowniczką.
37. Uwielbiam horrory. Chociaż później przez jakieś pół roku mam schizy.
38. Potrafię się tysiąc razy upewnić przed wyjściem czy wszystko jest wyłączone, czy drzwi są zamknięte itp.
39. W podstawówce uwielbiałam zespół LO27 ;)
40. Marzę o mieszkaniu w Krakowie.
41. Nigdzie, gdzie jeszcze nie byłam  nie jeżdżę sama. Zawsze jest przy mnie mąż albo ktoś bliski. Nigdy nie mogłam zrozumieć, jak ktoś może jechać sam gdzieś, gdzie jeszcze nie był, nie boi się i jeszcze tam trafi.
42. Kocham buty na obcasach. W butach na płaskiej podeszwie czuję się jak mały karakanek, mimo, że mam  168cm wzrostu.
43. Dzieci mnie przerażają, na razie nie planuję ich mieć.
44. Uwielbiam Audrey Hepburn. Za talent, elegancję, dobre serce.
45. Uwielbiam białe róże, do ślubu miałam mieć jedną, wielką. Niestety zamawiałam piękną, a przyszła jakaś taka mizerna. Dobrze, że przyjaciółka-świadkowa miała dla mnie piękny bukiecik z białych róż.
46. Pisałam, że jestem mężatką, tak?? To w tym roku będę podwójną –planujemy z mężem ślub kościelny.
47. Wierzę w karmę.
48. Pokochałam sukienki odkąd zaczęłam się spotykać z moim mężem.
49. Ludzie nienawidzą jak  śpiewam, a ja kompletnie nie rozumiem dlaczego. I dlatego nie pozwalam aby zapomnieli mojego anielskiego głosu ;)
50. Ciężko mi było znaleźć tych 50 faktów, ale się udało.


Uff…. Jakoś poszło. Czy mamy ze sobą coś wspólnego??  Piszcie w komentarzach!!



                                    ,,Wszys­tkie bit­wy nasze­go życia cze­goś nas uczą, na­wet te, które przegraliśmy.”
                                                                                                                                                                                                                                                                    -Paulo Coelho

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger