KOLOROWY PTAK - Mocne smkey w kolorze paletą Kobo Midnight Wonders by Daniel Sobieśniewski

Cześć! :o)
A już myślałam, że napisanie tego posta nie dojdzie do skutku. Coś u nas szwankuje internet i zasięgi, nie ważne w jakiej sieci ktoś jest. no ale póki działa to piszę! ;o)
Na kanale pojawił się w zeszły czwartek nowy filmik, w którym po raz pierwszy testowałam nowa paletę cieni do powiek od Kobo Professional Midnight Wonders stworzoną przy współpracy z Danielem Sobieśniewskim.



Paleta prezentuje się obłędnie! Nadruk kojarzy się z nocą spędzaną na plaży. Trochę romantycznie, trochę tajemniczo. Zachowana w tonacji granatu, fioletu, różu oraz czerni przemawia do mnie zupełnie! Z tyłu znajdziemy opis oraz nazwy wszystkich cieni.

OPIS PRODUCENTA:
Midnight Wonders to paleta z limitowanej edycji stworzona we współpracy z wizażystą - Danielem Sobieśniewskim. Zawiera 10 modnych odcieni o matowym, metalicznym i drobinkowym wykończeniu. Cienie pozwalają na stworzenie makijażu zarówno wieczorowego, kreatywnego jak i dziennego. Są kremowe, mocno napigmentowane i znakomicie się rozcierają. Najlepsze rezultaty osiągniesz nakładając na powiekę bazę pod cienie, która zintensyfikuje kolor i utrwali makijaż. Paleta zawiera lusterko i ma kompaktowy format, który z łatwością zmieści się w kosmetyczce lub torebce.



Paleta jest niewielka, idealna więc do zabrania jej w podróż a i w kufrze wizażystki nie zajmie dużo miejsca, za to pozwoli na stworzenie niesamowicie kreatywnych makijaży. Całość jest bardzo solidna, opakowanie zamykane jest na magnes na tyle silny, że paletka nie otwiera się nie proszona. W środku znajdziemy dobrej jakości lusterko, ale jak już mnie dobrze znacie to to czy ono jest czy nie nie ma dla mnie większego znaczenia. Natomiast wiem, że paletki z lusterkiem cieszą się większą popularnością. W środku paletka mieni się wieloma kolorami dając efekt holograficzny.


W palecie znajdziemy 10 cieni, 7 matów, 2 topery i jeden metaliczny. Różnorodność wykończeń jest, kolory intensywne są. Myślę, że paletka sprawdzi się głownie do mocnych i intensywnych makijaży wieczorowych czy też sesyjnych. Makijaż dzienny będzie nią ciężej uzyskać, ale dzięki dwóm toperom jest to możliwe, ponieważ cudownie wyglądają solo na powiece!



Maty w tej palcie są bardzo wysoko napigemntowane i tutaj te z Was, które nie mają doświadczenia z takimi cieniami muszą uważać! ;o) Blendowanie jest mega przyjemne a kolory bardzo ładnie się ze sobą łączą. Topery idealnie sprawdzają się w wewnętrznym kąciku ale tez nałożone na któryś z matów robią z nich pięknie iskrzący efekt.


Producent napisał na palecie, że najlepszy efekty uzyskamy nakładając na powiekę bazę pod cienie i nie pisał nic o jej przypudrowaniu. Stąd też mój wniosek jest taki, że cienie najlepiej sprawdzą się nakładane na mokrą bazę. Tak też zrobiłam z tym, że u mnie był nią korektor. Na suchej bazie troszkę lubią się wycierać i musimy pamiętać o tym, aby blendować po samych granicach koloru, wtedy wszystko działa bez zarzutu ;o)


Poniżej możecie zobaczyć słocze:
Od lewej
> Rose Sparks - toper z różowo-fioletowymi drobinkami
> Fiery Bird - matowa musztarda
> One Night Flower - matowy fiolet
> Fairy Berry - jagodowy fiolet, mat
>Emerald - matowa butelkowa zieleń


> Moon Sparks - toper ze srebno-błękitno-zielonymi drobinkami
>Cute At Night - cukierkowy matowy róż
> Persian Pink - głęboki odcień różu, mat
> Midnight - głęboki ciemny fiolet, mat
> Malachite - butelkowa zieleń, cień metaliczny



Paletka prezentuje się obłędnie, a praca z cieniami to dla mnie czysta przyjemność! Jeżeli szukacie czegoś z mega pigmentem i kolorami, to paletka Midnight Wonders będzie świetnym wyborem ;o) W stałej cenie zapłacicie za nią 69,99 co jak na markę Kobo jest to wysoka cena, natomiast jakość cieni poszybowała tutaj w górę, więc nie ma się co kłócić ;o) Ale właśnie dzsiaj kiedy upewniałam się co do ceny zauważyłam na stronie Drogerii Natura, że jest na promocji i kosztuje 48,99 a z kartą Klubu Natura 41,99! Łapcie linka do strony ==>KLIK KLIK<==



Na moim kanale znajdziecie filmik, w którym użyłam właśnie palety Midnight Wonders . Moją modelką była prze kochana i prześliczna Edytka, która mocnego makijażu się nie boi ;o)
LINK DO FILMU NA YOUTUBE

Będzie mi ogromnie miło jeżeli zajrzycie na mój kanał i zostawicie pod filmem komentarz czy kciuka do góry :o)


8 komentarzy:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger