WISIENKA NA TORCIE- czyli poczuj się wyjątkowo dzięki cudownej perfumie

Cześć! :o)
Przyznaję, jest mnie tu troszkę mniej! Przez nadmiar pracy blog poszedł troszkę w odstawkę, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Zrobię co w mojej mocy! Niedawno pisałam Wam o jednym z zapachów od marki NOU, bardzo się ucieszyłam, kiedy dostałam możliwość przetestowania kolejnego zapachu! :o)
 

Jak już mogliście przeczytać w poprzedniej recenzji, ja tak naprawdę bardzo rzadko używam perfum, a raczej używałam. A to dlatego, że tak naprawdę oprócz moje szanelki nic mi się aż tak nie spodobało, a i zapach sam w sobie utrzymywał się na mnie tak do godzinki maksymalnie.  Troszkę obawiałam się więc recenzować perfumy. Ale na szczęście zostałam mega pozytywnie zaskoczona!

Oczywiście zainspirowałam się zapachem i stworzyłam makijaż. Wyszedł mocny, romantyczny. Mocno przydymione oko z iskrzącym pigmentem idealnie wpisuje się w charakterystykę zapachu. Intemsywny kolor ust podkreśla mocniejsze nuty perfumy.



Zapachy marki NOU naprawdę długo się utrzymują! Wierzcie mi, jeżeli po 5 godzinach ktoś wyczuwa na mnie zapach perfumy, to to zakrawa o cud! ;o) A jaka jest moja najnowsza perfuma NOU Cherry Blossom? A no inna od jej poprzedniczki, zapachu Freesia.  Co pisze o niej producent?

Romantyczny spacer zaczyna się pośród ogromnych peonii i soczystych brzoskwini, pośród których słychać łopot delikatnych skrzydeł motyli. Ogarnia cię spokój. Idziesz dalej kwiatowo-owocową aleją, rozkoszując się zachwycającym widokiem. Wydaje się, że za chwilę ogród się skończy, tymczasem odkrywasz nową ścieżkę. Tym razem delikatny powiew wiatru przynosi piękne zapachy kwitnących wiśni, jaśminu, róż i fiołków. A gdy ucichnie, poczujesz jeszcze piżmo i intrygujący zapach drewna.

NUTY ZAPACHOWE:
Nuta głowy: peonia, brzoskwinia
Nuta serca: kwitnąca wiśnia, jaśmin, róża, fiołek
Nuta bazy: piżmo, drzewo



Obawiałam się, że zapach będzie dla mnie za słodki i będzie mnie od niego mdliło. Na szczęście nic takiego się nie stało.  Zapach na początku jest słodki, kojarzy mi się z jakimiś landrynkami z dzieciństwa, ale nie jest mdły i nie męczy. Po chwili czujemy również, że zapach ma w sobie przyjemne kwiatowe nuty, całość jest słodka, kwiatowa ale dzięki wyczuwalnemu później zapachu piżma, nie jest to perfuma nad wyraz przytłaczająca swoim słodko-kwiatowym zapachem.

Perfumy NOU dostaniecie w Drogeriach Rossman, ich cena to ok.69zł za 50ml. Ja Wam osobiście bardzo polecam! :o)



A jakich Wy używacie zapachów na lato? :o)


J.


4 komentarze:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger