TANIE A DOBRE - Sensique - Show Off You Lashes Mascara

Cześć :o)
Dzisiaj będzie recenzja tuszu do rzęs, no cóż, nie często mogłyście poczytać o tym kosmetyku u mnie. A to dlatego, że przez kilka ładnych miesięcy go po prostu nie używałam! Moje rzęsy były krótkie i proste, wręcz kierowały się lekko ku dołowi. Stwierdziłam więc, że bez sensu tracić czas i pieniądze na kosmetyk, którego u mnie nie widać. Wszystko się zmieniło, od kiedy zaczęłam używać odżywki do rzęs oraz zalotki, a raczej  dwóch ;o) Ale dzisiaj nie o tym.



Moim zdaniem, przy rzęsach sztywnych i prostych jak drut żaden tusz ich nie podkręci, choćby nie wiem co w sobie miał. Wydłużyć i pogrubić owszem, ale nie podkręcić. Dlatego też zawsze przed użyciem jakiegokolwiek tuszu podkręcam swoje rzęsy zalotką. Ważne jet dla mnie czy tusz wydłuża, pogrubia moje rzęsy i utrzymuje podkręcenie.



A co o tuszu pisze producent:

Dzięki zawartości polimerów silikonowych i mikrosfer oraz idealnie dopasowanej szczoteczki mascara maksymalnie pogrubia, wydłuża i podkręca rzęsy.
Naturalne woski odżywiają i chronią rzęsy przed czynnikami atmosferycznymi. Przebadana na osobach o skórze wrażliwej.



Tusz rzeczywiście nie uczula, a u mnie o alergie nie trudno, więc plusika już mamy ;o) Płaska, silikonowa szczoteczka z dłuższymi ząbkami z dwóch stron bardzo ładnie rozdziela rzęsy. Pogrubienie i wydłużenia również mamy zapewnione. Dla mnie bardzo ważne jest również to, aby mascara ie robiła z moich rzęs pajączków. O taki efekt u mnie jest bardzo łatwo, takie po prostu mamy rzęsy. Przy tuszu Show Off nie mam z tym takiego problemu. 



Używam tej mascary na co dzień i świetnie się u mnie sprawdza! Ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy, utrzymuje też uniesienie rzęs, które uzyskałam dzięki użyciu zalotki. Nie kruszy się, nie odbija na górnej powiece czy pod okiem. Uwielbiam używać go w dziennym makijażu, ale też wtedy kiedy gdzieś wychodzę, a mój makijaż składa się z wyrównanego kolorytu skóry, wytuszowanych rzęs i intensywnych ust, tak jak to możecie zobaczyć na zdjęciach.


A jaka jest Wasza ulubiona mascara? Sensique Show Off Your Eyelashes jest w cenie 17,99 ale na promocji razem z kartą Klubu Natura możecie go dorwać już za 13zł!


J.


4 komentarze:

  1. Uwielbiam kosmetyki Sensique. Są tanie, łatwo dostępne i najczęściej fantastycznie się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! :o) Cieszę się, że Tobie również się sprawdzają :o)

      Usuń
  2. Nie znam za bardzo tej marki kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger