AFFECT Cosmetics- In The Spotlight by Karolina Matraszek i Daniel Sobieśniewski z PRO Make Up Academy - film + zdjęcia

Cześć :o)
Dzisiaj przychodzę do Was z filmikiem raz ze zdjęciami pięknej Wiki :o) Kiedy tylko ją zobaczyłam, to wiedziałam, że właśnie na niej stworzę pierwszy makijaż paletą cieni marki AFFECT Cosmetics In The Spotlight, którą stworzyli Karolina Matraszek oraz Daniel Sobieśniewski z PRO Make Up Academy.



Ja się nie mam zamiaru zbyt dużo rozpisywać, po prostu napiszę Wam, że jest to najlepsza paleta cieni jaką do tej pory miałam. Pigmentacja jest genialna, cienie praktycznie się nie osypują (co jest niezwykle rzadkie przy tak napigmentowanych cieniach), kolory są intensywne, pięknie się blendują i łączą ze sobą. Nie robią dziur, nie blakną w trakcie rozcierania. Nie ważne na jakiej bazie pracujemy, cienie zawsze wyglądają genialnie. W tym filmie nakładałam je na mokry korektor, w następnym (już nagranym) pracuje na korektorze oraz beżowym cieniu z palety.


Zapraszam na mój kanał na YouTube, zostawcie tam po sobie ślad w postaci kciuka do góry czy też komentarza, będzie mi bardzo mi miło! :o) Do subskrypcji kanału również zachęcam :o)
Link do filmu ==>> https://youtu.be/haodXPCNjAg










Listę wszystkich użytych kosmetyków oraz cenie jakich użyłam w tym makijażu najdziecie w opisie pod filmem na YouTube :o)

A jak Wam się podoba makijaż?
Skusiłybyście się na tą paletę?


J.

3 komentarze:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger