Shine On - cudna paleta od Kobo Professional - recenzja + makijaż.

Cześć :o)
Jak Wam mija tydzień? U mnie zaczął się bardzo, ale to bardzo dobrze! A to za sprawą  niedzieli ;o) Bo właśnie w niedzielę dowiedziałam się, że moja praca zakwalifikowała się na Mistrzostwa Polski w makijażu ślubnym organizowane we Wrocławiu przez Makeup Point!!! Szaleństwa radości ie było końca, a teraz dodatkowo doszedł ogromy stres! Trzymajcie, proszę za mnie kciuki! :o*



Ale już przechodzę do głównego tematu tego posta, czyli do recenzji palety Kobo Professional Shine On. Opakowanie wygląda obłędnie! Marka Kobo idzie na przód z pełną parą i dobrze na tym wychodzi! Tekturowe opakowanie jest bardzo solidne, podoba mi się że mogę je otworzyć do samego końca tak, aby przód złączył się z tyłem. Mamy w środku lusterko, a paleta zamyka się na magnes. No ale jak ona wygląda na zewnątrz! Całą jest złota, a złoto to mój kolor! Holograficzne złote wzory na złotym tle - jestem w niebie!


Bardzo cieszy mnie również to że każda paleta jest zaklejona małą tasiemką. Dzięki temu zawsze będziemy miały pewność, czy żadne chciwe paluszki nam się do niej nie dobrały ;o) Dodatkowo w środku znajduje się plastikowa plakietka, która chroni dodatkowo to co mamy w środku. Paleta zawiera wszystkie potrzebne nam informacje na opakowani, z przodu mamy jedynie wypisaną nazwę marki oraz palety, co jest super, bo nie zaburza nam to odbioru tego pięknego złota :)
Z tyłu znajdziemy opis palety, składniki wszystkich produktów czy numery produktów. Dla mnie super! :o)


No ale Aśka gadaj co jest w środku! a no godom :D W środku znajdziemy cudnej urody rozświetlacz  oraz sześć perłowych cieni. Ja od razu zakochałam się w rozświetlaczu! Toż to jest czysta tafla na policzku! Marki drogerii Natura coraz bardziej wymiatają! Rozświetlacz jest złoty ze srebrną poświatą, dlatego sprawdzi się u osób i z ciepłą i chłodną karnacją. Moja jest jasna i chłodna i wygląda bosko, nie chwaląc się ;o) 


Kosmetyk jest dosyć miałki, ale nie sypie jakoś szczególni Za to pięknie stapia się z naszą skórą i tworzy na niej taflę. Ja jestem zachwycona! A tak prezentuje się rozświetlacz na skórze dłonie, uwierzcie, na żywo wygląda o niebie lepiej. Lepiej widać go na zdjęciu twarzy :o)



Oprócz cudnego rozświetlacza w palecie znajdziemy 6 perłowych cieni. I wiecie co, na początku pomyślałam, że no bez sensu, całego makijażu nią nie zrobię! Ka jest jakiś mat?! Ale tak siadałam i gadam do siebie (tak, gadam sama ze sobą, nigdy nie twierdziłam, żem normalna ;o)) no Ty nie dasz rady?! I wiecie co? Dałam radę i wcale nie musiałam się przy tym namordować!

Postanowiłam potraktować jako maty cienie, które chciałam użyć w załamaniu powieki i w zewnętrznym kąciku oka. Wyszło satynowo, przy rozcieraniu (takim klasycznym blendowaniu) połysk delikatnie przygasł i dał na oku właśnie efekt satynowych cieni. Na środek oka  i wewnętrzne kąciku cienie wtłoczyłam i wyszło już pięknie połyskująco. Zapomniałam oczywiście, że tych cieni mogłam również użyć na mokro, wtedy połysk byłby jeszcze większy. Jeżeli więc wolicie mocniejszy połysk to o tym nie zapomnijcie tak jak ja! ;o)



W pierwszym rzędzie znajdziemy jasny odcień, taki ciepły ale z chłodną poświatą, idealny do wewnętrznego kąciku, piękne różowe złoto z domieszką brzoskwini oraz bordo z odrobinką fioletu.


Drugi rząd też wygląda pięknie! Pierwszy cień to jasna brzoskwinia, drugi to pomarańcz ze złotym połyskiem, a ostatni to klasyczny brąz.


A tak prezentuje się makijaż oka oraz rozświetlacz z palety Shine On. Ja jestem zachwycona paletą i na pewno nie raz będę po nią sięgać. Jakość produktów jest bardzo wysoka a praca z nimi to czysta przyjemność. A! Zapomniałabym! Przy blendowaniu cieni nic mi się nie osypało, byłam w szoku, bo wiecie, perłowe cienie to nie zawsze jest dobry pomysł na blendowanie. Ale tutaj wszystko poszło gładko :o)
Dodatkowo teraz produkty marki Kobo są na promocji w Drogerii Natura, więc warto iść chociaż pomacać ;o)



Co sądzicie o tej palecie i makijażu? :o)



J.








8 komentarzy:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger