MAŁE, ALE CO ZA WARIATY! - Recenzja mini pomadek Long Lasting od AFFECT Cosmetics

Cześć :o)
To pierwszy post w tym roku! Jak Wam minęły Święta i Sylwester? Ja za Świętami nie przepadam, są mi obojętne, ale bardzo miło spędziłam je u mojej mamy. Sylwester był mega pracujący, ale i bardzo satysfakcjonujący! :o) A początek roku był u mnie taki se :o/ Ale pomalutku się rozpędzam, więc trzymajcie kciuki, żebym nie zwalniała! ;o)
Na pierwszy ogień chciałam Wam przybliżyć nowe cudo marki AFFECT Cosmetics, jakim jest zestaw mini pomadek do ust Long Lasting. Zapakowane są w śliczne pudełko, które pięknie będzie prezentowało się na toaletce, ale też taki zestaw sprawdzi się idealnie jako prezent! Łapcie link do sklepu, gdzie możecie je dostać i zobaczyć jak prezentują się pudełku ==>KLIK<==



Pomadek jest 6, każda ma pojemność 1,8ml. Wyglądają ślicznie, z przodu mamy nazwę firmy a z tyłu nazwę koloru, mało napisów nie zaburza nam więc odbioru. Natomiast zakrętka robi tutaj całą robotę. Jest srebrna i zakończona ozdobnym... czymś! No naprawdę nie wiem jak to nazwać, pomożecie? ;o)  Zakręcanie i odkręcanie przebiega bez problemu, a aplikator jest idealnie dopasowany i nic nam się dookoła nie ciapra ;o) 


A jak już mowa o aplikatorze, to jest to klasyczny, błyszczykowy aplikator, ale wcale nie mniejszy niż w pomadkach o klasycznej pojemności. Pomadki niemal natychmiast matowieją na naszych ustach, są bardzo mocno napigmentowane, więc już jedna warstwa zapewnia nam równomiernie pokryte usta kolorem. Pomadki utrzymują bardzo długo na ustach ale ich nie przesuszają. Owszem, są bardziej zastygające od tych z serii Soft Mattem ale nadal bardzo komfortowo się je nosi.


Jak już wspominałam, kolorów mamy 6 i jest to zbiór idealnych nudziaków, ale znajdziemy wśród nich coś dla fanek mocnego koloru.  I tak od prawej mamy dwa pierwsze kolory Exotic Kiss i Rebel Lips.  Są to najbardziej intensywne odcienie w tym zestawie. Exostic Kiss to głęboki fiolet, natomiast Rebel Lips to czerwień z lekką domieszką pomarańczy, niezwykle kobiecy odcień!

 

No i czas na nudziaki. Powiem Wam szczerze, że wszystkie kolory bardzo mi odpowiadają! Uwielbiam na nich pracować, a moje klientki często decydują się na właśnie te kolory z tego zestawu. Od prawej wdzięczy się kolor o nazwie Real Beauty,  obok niego Crazy About Nude. Real Beauty to tak naprawdę delikatny odcień brudnego różu, ale na tyle głęboki, że dla niektórych nudziakiem nie będzie. Crazy About Nude to taki brązowy odcień z domieszką brudnego różu. Będzie pasował do każdego makijażu i każdego typu urody.


Na samym końcu mamy (również patrząc od prawej) odcień Lola Lola oraz Glamour Look. Lola Lola to fioletowy nudziak, natomiast Glamour Look, to piękny, odrobinę cukierkowy róż, ale bez grama tandety.


Jak pewnie wiecie, jestem ogromną fanką pomadek Soft Matte od marki AFFECT, dlatego też z ciekawością zaczęłam testować linię Long Lasting. Nowa seria występuję jedynie w mini rozmiarze i zawsze razem, nie dostaniemy ich osobno. To jest mały minus szczególnie też, że jest to edycja limitowana i nie będziemy w stanie dokupić swojego ulubionego koloru nawet będąc zmuszonym do kupienia całego zestawu. 

Ale to tak naprawdę jedyny minus. Mi bardzo odpowiada mini format, bo i wszędzie dany kolor ze sobą zabiorę (z łatwością pomadka zmieści się w przedniej kieszonce jeansów), a w kufrze zajmą niewiele miejsca. Dają piękne matowe wykończenie, ale nie przesuszają ust, przynajmniej moich ;o) Długo się utrzymują i pięknie pachną. Patrzyłam na stronę i widziałam, że są jeszcze dostępne gdybyście zdecydowały na ich zakup (link w pierwszym akapicie) ;o)


A jakie są Wasze ulubione pomadki ich odcienie?


J.






2 komentarze:

  1. Sa urocze i pieknie napigmentowane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie wyglądają na toaletce ;o) Dodatkowo kolory są mega uniwersalne :o) Cieszę, się, że Ci się podobają :o)

      Usuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger