KOBO PROFESSIONAL - Ultra Matte Lipstick - recenzja

Hej :o)
Czas na kolejną recenzję i będą dzisiaj najbardziej zadowolone te z Was, które uwielbiają matowe pomadki oraz klasyczne kolory pasujące do każdej z nas i każdego makijażu. Mark KOBO Professional rozpędza się naprawdę porządnie przy produkcji coraz to nowych kosmetyków z coraz wyższą jakością! Ja chcę Wam dzisiaj przedstawiać nowe kolory matowych pomadek w płynie z serii Ultra Matte Lipstick.



Pomadki są zamknięte w klasycznych opakowaniach jak błyszczyki. Aplikator jest podłużny i płaski przez co bardzo precyzyjny. Dokładne obrysowanie ust nie stanowi przy nich problemu. Pomadki są bardzo dobrze napigemntowane i już przy jednym pociągnięciu mamy je idealnie pokryte kolorem. Konsystencja jest kremowo-żelowa, bardzo przyjemna w aplikacji. Pomadki bardzo szybko zastygają na całkowity mat i w tym przypadku najlepiej pomalować usta od razu perfekcyjnie, ponieważ nie wybaczają one błędów.


Pomimo tego, że pomadki bardzo szybko matowieją, to są komfortowe w noszeniu. Przez cały czas są delikatnie lepkie, przez co nie wysuszają nadmiernie ust. U mnie utrzymują się ok.6 godzin, myślę, że jest o naprawdę niezły czas! Pod koniec tego czasu moje usta są już lekko wysuszone, no i jestem też w tym czasie po dwóch posiłkach i to jest czas na poprawienie pomadki ;o) Najlepiej jednak jest ją zmyć i nałożyć na nowo ponieważ lubi się tak jakby ''kulkować'' na ustach.


W kolorach pomadek jestem totalnie zakochana! Są idealne i pasują zawsze, wszędzie i każdemu!

201 Love Addict - jasny beżowy nudziak



202 Nude Vibes - to też kolor nude, beż z lekką domieszką brudnego różu. Idealny ślubniak!



203 Fetish - to taki przygaszony fiolet, coś dla odrobinę odważniejszych, bardzo twarzowy.



204 Sweetheart - piękne, głęboki odcień różu, też idealny ślubniak dla odrobinę bardziej odważnych PM.



Pomadki dostaniecie oczywiście w Drogeriach Natura oraz na ich stronie internetowej. Ich koszt to 16,99zł ale na promocji dorwiecie je nawet za 11,99zł. Ja osobiście bardzo je lubię, a kolory szczególnie przypadły mi do gustu.

A Wy jesteście fankami matowych pomadek?
Jakie kolory ostatnio królują na waszych ustach?



J.

2 komentarze:

  1. Wszystkie kolorki takie moje, podoba mi sie jak prezentuja sie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem fanką matowych. Z Kobo mam juz w ogóle 3 inne. Ale te dwa pierwsze bardzo mi sie podobaja, jak śniegi stopnieją i wybiorę się do natury to z pewnościa jakiś znowu nabędę. Pierwszy raz w tym roku zdecydowalam się na prawdziwą czerwień na ustach i kupiłam właśnie Kobo. I jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger