TOTALNY MAT! ALE Z POŁYSKIEM :) Puder i matowa pomadka od KOBO Professional

Hej :o)
Tydzień z marką KOBO trwa :o) Na weekend zrobimy sobie przerwę, bo mam dla Was zaległ filmik ;o) A dzisiaj mam dla Was i kosmetyk do makijażu twarzy jak i do ust. 

Na tapetę bierzemy Mineralny puder prasowany oraz matową pomadkę Matte Tint.




Puder zamknięty jest w czarnym lakierowanym opakowaniu, a napisy są szare. Jest dosyć ciężkie i solidne. Zamykane na klik i nie ma takiej siły, która by go zmusiła do otwarcia bez naszej wiedzy :o) W środku jest też lusterko, a puder ma piękne tłoczenie, które wygląda jak promienie słońca a w środku znajduje się też nazwa firmy.
Puder występuje w 7 odcieniach
01 ALMOND

02 FAIR
03 LINEN
04 CARAMEL
05 LATTE
06 MOCCA
07 MILK CHOCOLATE



Puder ma nam dać jedwabiste i naturalne wykończenie. Jednocześnie powinien matowić naszą skórę ale też ją rozświetlać. Ma również ujednolicić naszą cerę. Powiem Wam szczerze, że pierwsze zaczęłam go testować i dopiero później przeczytałam jego opis. Ale już przy pierwszym użyciu zauważyłam, że pomimo tego, że matuje to i rozświetla. Wiem, dziwnie to brzmi, ale to prawda. Skóra jest po prostu przepięknie rozpromieniona. Przetestowałam go na targach, razem z podkładem kamuflującym i pięknie wyglądał przez grubo ponad 20 godzin!

Ja ma odcień 02 Fair, jest to jasny odcień z domieszką beżu.




***



A teraz czas na pomadkę Matte Tint w odcieniu 701 Silk Ribbon. Ten odcień, to idealny nudziak! Od razu napiszę, że dla bardzo ciemnych karnacji będzie za jasny, ja jestem bladzioch i myślę, że jest git ;o)
Pomadka jest zamknięta w tradycyjnym błyszczykowym opakowaniu, bardzo solidnym i estetycznym. Aplikator jest podłużny, prostokątny ale zaokrąglony po bokach. Jest precyzyjny i bez problemu wykonamy nim makijaż ust. 



Pomadka już przy jednej warstwie bardzo ładnie pokrywa usta, a już po 30 sekundach możemy cieszyć prawdziwym matem.  Jest to taki suchy, prawdziwy mat, trzeba więc pamiętać, aby mieć odpowiednio odżywione usta. Trzeba też mieć na uwadze, to aby przed jej nałożeniem  usta były całkiem suche, ponieważ pomadka się do nich nie przyklei.



Pomadka farbuje usta i nie wysusza ich. Natomiast środek ust dosyć szybko się zjada, za to dołożenie koloru nie sprawi nam problemu :o)



I jak Wam się podobają te kosmetyki?
Następny post chcecie o kosmetyku do twarzy, oczu czy ust?



J.

2 komentarze:

  1. Ten puder wyglada na taki z wyzszej polki ;) a pomadka niesamowicie Ci pasuje <3 (Makijaz przepiekny ) <3

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger