SZYBKI I EFEKTOWNY MAKIJAŻ? TYLKO Z MY SECRET ;o)

Hej :o)
Przychodzę do Was dzisiaj z bardzo prostym makijażem, ale też takim, który robi naprawdę dobrą robotę ;o)  Do jego wykonania użyłam tylko dwóch cieni do powiek marki My Secret numer 523 oraz 522 z serii Matt Eye Shodow.


Pierwszy kolor - numer 523 - to intensywny, ciemny filet. Z daleka wygląda na czarny. Ten właśnie kolor nałożyłam w wewnętrznym oraz zewnętrznym kąciku oka i połączyłam je w samym załamaniu tak, aby środek powieki pozostał nietknięty. To samo robię na dolnej powiece i dodatkowo na linię wodną nakładam czarną kredkę.


A na środek powieki dolnej i górnej nakładam ten drugi cień - numer 522. Jest to taki rudy pomarańcz, niby zgaszony, ale jednak na powiece daje naprawdę czadu! Po jego nałożeniu połączyłam go z filetem tak, aby nie powstały żadne ostre granice.


Wytuszowałam rzęsy, przykleiłam sztuczne (połówki) i gotowe! Prawda, że tego typu makijaż jest łatwy i efektowny? Należy jedynie pamiętać, aby osoby o blisko osadzonych oczach uważały przy jego wykonaniu. Jak możecie zobaczyć na zdjęciach moje blisko osadzone oczy wyglądają jakby były jeszcze bliżej siebie. Więc unikam tego rodzaju makijażu na co dzień labo ratuję sytuację bardzo mocno rozświetlając wewnętrzny kącik ;o)


Pojedyncze cienie marki My Secret dostaniecie oczywiście w Drogeriach Natura za 6.99zł/szt. Cena jest wręcz za niska w stosunku do jakości. Znacie moje zdanie na temat cieni tej marki. I te pojedyncze cechują się bardzo wysoką pigemntacją, są idealnie matowe i genialnie się blendują nie tracąc przy tym na swojej intensywności. 



Fioletowy cień ma raczej suchą konsystencję, a pomarańczowy jest bardziej satynowy w dotyku. Mi to w niczym nie przeszkadza, z każdym z nich pracuje mi się równie dobrze. Opakowanie jest okrągłe, plastikowe i solidne. Przód jest przezroczysty z czarnymi napisami, a tył czarny z białymi.
Wolałabym je mieć  w jednej palecie, ale jest im to wybaczone przez ich jakość oraz przyjemność z jaką się z nimi pracuje :o)


Znacie te kolorki? Lubicie? :o)




J.






4 komentarze:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger