FALE, LOKI, KOKI :o)

Hej :o)
Kto z Was pamięta jeszcze Asię w długich włosach?! :oD
 Ja na szczęście już nie ;o)  Ech pamiętam te niekończące się próby wyprostowania ich, były piękne przez pół godziny. Fale? Loki? Na chwilkę, bo już czas na okropne strąki! No masakra, nie pisząc już o kucyku, który po chwili, nie ważna jak podpięty czy podtrzymany, lądował tuż nad karkiem. Stwierdziłam- czas się ściąć! Ale będąc u fryzjera podziałały na mnie słowa mojego prywatnego, osobistego małżonka: ‘Będziesz narzekać, że nie potrafisz ich ułożyć’. No i poszły tylko końcówki. Po dwóch tygodniach, po 50 próbie uczesania ładnego kucyka (w rozpuszczonych nienawidziłam chodzić, ciepło mi było i mnie okropnie gilały po twarzy) stwierdziłam – DOŚĆ! – i wróciłam do moje ulubionej fryzjerki. I tak oto, już od ho ho ho Asia ma krótkie włosy i wygolone boki.


Ale czesać się i tak trzeba, nie ma tak lekko ;o) I nie jest tak, że przy krótkich włosach wygląda się zawsze tak samo. Owszem, jakieś 10 lat miałam włosy ścięte na jeża, to wtedy nie mogłam poszaleć ;o) Ale teraz mogę mieć proste, nastroszone, zrobione fale na prostownicy, spięte, a nawet francuza ;o) Kiedy miałam długie włosy zawsze chciałam spróbować sprayu solnego dla uzyskania ‘beach waves’. Taaaa… Na moich włosach to było nierealne. Ale na krótkich? Co mi szkodzi spróbować, pomyślałam. W moje ręce wpadł Spray Solny Do Włosów ‘Plażowy wygląd’ marki Joanna Styling Effect.


Jak go używam? Myję głowę, a kiedy włosy są lekko wilgotne spryskuje nim dokładnie całe włosy. Następnie suszę włosy suszarką, używając tej takiej szczoty która ma za zadanie je unieść. Jeżeli potrzebuję, to delikatnie tapiruję włosy u nasady i spryskuję całość lakierem.

Taka fryzurka trzyma się mi praktycznie cały dzień. Jeżeli jest bardzo ciepło i mam wrażenie, że nawet włosy się pocą, wystarczy, że zmierzwię je trochę palcami i fryz gotowy. Dodatkowo spray cudownie pachnie, tak słodko ale nie jest on duszący czy mdlący. Nie przetłuszcza włosów, ale po ich rozczesaniu jest odrobinę wyczuwalny na włosach, nie jest to jakoś specjalnie intensywne, a na drugi dzień zrobienie fryzury jest jeszcze łatwiejsze.


Ważne było też dla mnie to, że nie podrażnił mojej skóry głowy. Jak wiecie, kiedyś borykałam się z wieloma problemami włosów i skóry głowy i z lekką obawą podchodzę do wszystkich specyfików przeznaczonych czy to do stylizacji czy pielęgnacji włosów.


A jakie są Wasze ulubione fryzury czy długość włosów?
Lubicie efekt ‘beach waves’?







J. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger