NADAL W MODZIE - MATOWE USTA

Hej :o)
Siedzę i sączę sobie własnoręcznie przygotowane mojito (bez holu holu! ;o)), a to wszystko przez Beatkę z bloga BLONDLOVE. Albo raczej dzięki spotkaniu z nią :o) Ja oczywiście zamówiłam kawkę, a Beata pyszne mojito, którego dała mi skosztować.
No i przepadłam :oD Pyyycha!! ;o)

Ale dzisiaj nie o pićku, tylko o kolejnych pomadkach od KOBO!



Kolekcja KOBO na wiosnę/lato 2017 to też nowe odcienie matowych pomadek MATTE LIPS.
Pomadki zamknięte są w czarnych, matowych opakowaniach zamykanych na cztery małe magnesy. Góra opakowania imituje kształt szminki i z tego co zauważyłam, to wszystkie pomadki od KOBO są zamknięte właśnie w tego typu opakowaniach. Mi one bardzo przypadł do gustu, są eleganckie, stylowe, estetyczne i solidne. Pomadki w stałej sprzedaży są w błyszczącym opakowaniu, niektóre kolekcje limitowane w złotych (cudne!), a te z kolekcji MATTE LIPS w matowych. Pięknie się prezentują, dlatego mam je wszystkie wystawione na toaletce.



 Pomadki mają dawać nasycony, matowy kolor, długo się utrzymywać, nawilżać, ujędrniać oraz wygładzać. Czy ujędrniają-nie wiem, bo jeszcze nie mam na szczęście czego ujędrniać (no dobra, COŚ by się znalazło ;oD).Za to są bardzo dobrze napigmentowane i już jedna warstwa wystarczy, aby usta pokryły się pięknym kolorem. 
Pomadki dają matowe wykończenie, ale nie jest ono suche i nieprzyjemne. Konsystencja jest masełkowata co sprawia, że aplikacja jest łatwa i przyjemna.


 W kolekcji znalazło się 5 kolorów.
Od lewej:
421 'mandarine' - taki pomarańczowo-koralowy. Na ustach jest dość neutralny. Będzie pięknie prezentował przy letniej opaleniźnie.
422 'raspberry kiss' - czyli malinowy pocałunek. To taka jasna malinka, w porównaniu do koloru malin ;o) Zgaszony neutralny róż.
423 'lychee tree' - intensywny róż w chłodnej tonacji. Idealny do letnich i wiosennych stylizacji.
424 'night butterfly' - mój ulubieniec! Zimny, brudny fioletowo-niewiadomoco. Kocham się ostatnio w takich kolorach.
425 'glass of wine' - tutaj nie trudno się domyślić ;o) Piękny winny kolor, bardzo elegancki. Będzie się pięknie prezentował na romantycznej kolacji ;o)


Jak pewnie zdążyliście zauważyć, bardzo, bardzo lubię pomadki od KOBO. W przypadku nowej kolekcji nic się nie zminiło. Kolory są piękne i intensywny. Pomadki dają modne matowe wykończenie,ale nie przesuszają ust i długo się utrzymują. Ich cena to 16,99zł, czyli taka jak zawsze. 
Tak więc za niewielką cenę, możemy posiadać naprawdę piękne i trwałe pomadki.

A tak prezentuje się jeszcze raz mój ulubieniec z kolekcji, czyli 424 ' night butterfly'. Taka trochu zmięta jestem na tym zdjęciu, ale uwierzcie, nie spałam od 3 nad ranem ;o/


Poznałyście już te najnowsze odcienie pomadek?
Który jest Waszym ulubionym?


J.



18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie numer 425! Taka głęboka, ciemna czerwień zawsze dobra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio lubię matowe usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam matowe usta, ale też lubię czasami zaszaleć z połyskiem ;o)

      Usuń
  3. Pasuje Ci ten kolor:) Najbardziej podoba mi się nr 422:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również je mam, ostatnia najpiękniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również kolor 424 najbardziej przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne, ale moje trzy typy to 422, 423 i 424 :) winnych kolorów Ci u mnie pod dostatkiem :D

    Mojito ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wszystkie piękne ;o)

      Zapraszam na Mojito+odpoczynek w sadzie, oczywiście z córeczką, mąż też mile widziany ;o)

      Usuń
  8. Spodobały mi się te pomadki, ale ich wykończenia nie nazwałabym matowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, no tak nie jest to taki suchy mat, ja robiłam zdjęcia na ustach zaraz po nałożeniu i nie zwróciłam uwagi na to, żeby zdążyły zmatowieć odrobinę bardziej.

      Usuń
  9. Bardzo ładne te pomadeczki :D

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger