MALUJEMY PAZURKI Z SENSIQUE!

Hej :o)
Moje paznokcie są ostatnio w dobrej formie, więc z przyjemnością maluję je na różne ciekawe kolory. No oprócz mojego środkulca, który wczoraj postanowił się zbuntować i tak pięknie złamać! Ale zdjęcia zdążyłam zrobić i moje paznokcie prezentują się nawet, nawet ;o)



Kiedy przyszły do mnie najnowsze odcienie lakierów od Sensique ART NAILS, to zrobiłam takie hmmm... Od razu skojarzyły mi się z latami 80 :oD Czyli wiecie, wszystkiego dużo, za dużo. Ale znacie mnie już na tyle, że wiecie, że w każdym produkcie staram się znaleźć jakieś plusy. I napiszę tak, są same plusy! Oczywiście nie każdy lubi taki metaliczny połysk, to już kwestia gustu. Ja też nie i w ogóle myślałam, że paznokcie będą wyglądać tandetnie. Do czasu aż nie pomalowałam paznokci, po prostu! ;o) Ja się do zdobień nie nadaję, więc od razu machnęłam kolor na całą płytkę. I powiem Wam, że efekt mnie pozytywnie zaskoczył.  



Lakiery dają wykończenie takiej jakby masy perłowej i kolory są trójwymiarowe. Moimi ulubionymi zostały 331 'coral reef' - brudny róż, albo taki lila mieniący się na szarość, 332 'octopus' - ciemny szary mieniący się a róż i fiolet, 334 'mermaid' - błękit mieniący się na kolor miętowy i złoto. 
Ja kiedy wykonuję makijaże, zawsze jestem ubrana na czarno, ale lubię się wyróżniać czy to kolorem włosów czy właśnie paznokciami. I uwierzcie mi, wszyscy pytają co to za lakiery. A najlepsze, że od razu pada pytanie czy to są hybrydy! A numery 334 i 332, robią największe wrażenie.



W kolekcji znajdziecie również kolor 330 'golden sand' - piaskowy kolor z domieszką złota, idealny na plażę. oraz 333 'sea waves' czyli granat z domieszką błękitu.
Lakiery zamknięte są w malutkich, kwadratowych słoiczkach z czarną zakrętką i srebrnymi napisami. Na naklejce z kodem kreskowym znajdziecie datę ważności, nazwę koloru oraz jego numer i inne podstawowe informacje. Pędzel jest niewielki, bo stworzony bardziej do zdobień. Mi wygodnie się nim maluję, bo jestem w stanie bardziej precyzyjnie nakładać kolor przy skórkach. 



A na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć moje trzy ulubione kolory. Niestety nie potrafię na zdjęciach uchwycić ich trójwymiarowości ;o/ Lakiery utrzymują się na moich paznokciach, uwaga! ponad tydzień! Nawet moje ciągłe dłubanie przy skórkach im nie straszne! Po raz kolejny jestem zaskoczona jakością tak tanich (7,99/szt.) produktów, a tak dobrych jakościowo. 



A jakie wykończenie w lakierach do paznokci Wy lubicie?
A może tak jak mnie zachwyciło Was 'hybrydowe' wykończenie lakierów od Sensique? ;o)




J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger