I ZNOWU TE BRWI!

Hej :o)
Dzisiaj znowu będzie o brwiach ;o) Mój stosunek do moich brwi znacie - nie znoszę ich, stosunek do testowania nowych produktów wszelakich też - uwielbiam ;o) Z chęcią więc zasiadłam do testowania nowych produktów do brwi od marki My Secret. Jak tym razem się sprawdziły?


Zacznijmy od kredki Design Your Eyebrow. Jak wiecie, do podkreślania brwi wolę cienie lub pomady. Z kredkami do brwi jakoś sobie nie radziłam. Dodatkowo moja jest w odcieniu 'warm taupe' i jest troszkę za jasna. Ale myślę sobie, ok Aśka, nie bądź łosiek i próbuj. I z moich obserwacji wynika iż, kredka jest bardzo miękka i trzeba ją za każdym razem przed użyciem zastrugać. Natomiast nie topi się, tak jak to zawsze przy kredkach się mi zdarzało. Kredka tak jakby delikatnie wżerała się w skórę, farbiła ją i to mi się podoba. Grzebyczek jest przydatny, kiedy znowu posiałam gdzieś mój ;o)


Ogólnie nadal wolę cienie i pomady, ale teraz już przychylniejszym okiem patrzę na kredki. A szczególnie na tą od My Secret. używam jej kiedy chcę szybko i delikatnie pokreślić brwi i wtedy spisuje się super ;o) Kolor 'warm taupe', to średni, chłodny brąz.  Obok koloru kredki możecie zobaczyć kolor żelu do brwi, o którym pisze niżej.


Żel do brwi z serii Design Your Eyebrow, wierzcie lub nie, ale odkryłam go na nowo! No bo wiecie, ja zawsze używałam żeli do ułożenia brwi no i oczywiście ich pomalowania. Ale wychodząc ostatnio do sklepu, wzięłam ten żel tak z głupoty i dwoma pociągnięciami zrobiłam sobie brwi! W sensie wiecie, pomalowałam te brwi, które mam, a końcówką szczoteczki zrobiłam sobie ich zakończenie. Nie wiem, może i Amedyki nie odkryłam, ale kurczę, naprawdę dobrze to wyglądało! Wzięłam tylko patyczek kosmetyczny i wyrównałam krawędzie i już! Żel nie utrwala brwi tak wiecie na beton, jedynie pozwala je ułożyć. Natomiast na skórze zastyga bardzo ładnie! Po chwili od nałożenia przejechałam parę razy po pomalowanym nim miejscu i nic się nie stało. Cieszę się jak dziecko ;oD


No i czas na wosk do brwi. W sumie to sama nie pamiętam, czy jakiś na swoim blogu opisywałam.  My Secret wypuściła dwa odcienie 01 'warm taupe' oraz 02 'dark brown'. Mi przypadła go gustu 2. Zamknięte są w w kwadratowych, płaskich i plastikowych opakowaniach. Przód jest przezroczysty z białymi napisami, a tył czarny.
Woski dają bardzo naturalny i subtelny efekt. nie stworzymy nimi mocnych, wyrysowanych brwi. Będą idealne dla osób, które lubią naturalny i nie przesadzony makijaż brwi. Trzeba pamiętać, że to wosk, a wosk lubi topnieć. Ale jeżeli wyrobicie sobie,tak jak ja, nawyk nie dotykania twarzy to powinno być ok ;o)  


Design Your Eyebrow  - Colour Wax
Kolory od lewej:
01 'warm taupe'
02 'dark brown'


A tu moja brewka uzupełniona produktami My Secret. Efekt jest delikatny, myślę, że gdybym miała ciemniejszy odcień kredki, to końcówka ładnie przypasowałby się do koloru moich brwi.
Podsumowując. Dobre produkty do stylizacji brwi, cena bardzo przystępna (od 9zł do 16zł). Idealne dla osób lubiących naturalność i delikatny efekt. Osoby lubiące mocno wyrysowane brwi, będą musiały się bardziej przyłożyć. Fajne na co dzień.




Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do brwi?
Czego używacie na co dzień? 




J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger