SENSIQUE - ZESTAW KREMOWYCH KOREKTORÓW

Hej :o)
Dzisiaj kolejny post z kosmetykami drogeryjnymi. Już pewnie dobrze mnie znacie, więc wiecie, że u mnie to nic nowego, że lubuję w tanich, a dobrych produktach. Oczywiście, to nie przeszkadza mi w kolekcjonowaniu też tych droższych ;o) No uzależnienie zobowiązuje, prawda? ;o)
Ale wróćmy do bohatera dzisiejszego posta, czyli to paletki marki Sensique, która zawiera 4 tonery.

Produkty zawarte w palecie są nazwane korektorami, dla mnie to bardziej tonery. To właśnie tonery służą do niwelowania danego koloru skóry, tego, który akurat nie dodaje nam uroku ;o)
A więc tak, w środku znajduje się toner biały, który ma rozjaśniać i kryć niedoskonałości, toner żółty, który kamufluje cienie pod oczami (ale tylko te w odcieniu fioletowym), toner zielony, który neutralizuje zaczerwienie i zakrywa popękane naczynka. Czwartym kolorem jest już korektor, który jest beżowy i służy do zakrycia wyprysków i nierówności cery.



Tonery i korektor mają średnią pigmentację, poradzą sobie z młodą cerą, która nie boryka się jeszcze z popękanymi naczynkami czy wielkimi zasinieniami pod oczami. Zakryją natomiast drobne wypryski, czy rozjaśnią w subtelny sposób okolicę pod okiem.



Konsystencję mają bardzo delikatną, przez co bardzo łatwo się je aplikuje. Myślę, że te tonery będą idealne dla osób młodych i tych, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem i borykają się dodatkowo z drobnymi niedoskonałościami.

Tonery mają subtelny, taki kremowy zapach. Przyjemny :o)


Tonery zamknięte są w małej paletce, która jest przezroczysta. W środku znajdziemy również maleńką pacynkę, którą oczywiście zgubiłam przy pierwszym użyciu. Wcale mnie to nie dziwi ;o) Paletka jest solidna a całość prezentuje się hmmm uroczo, to dobre słowo ;o)


A tak prezentuje się efekt, po lewej moje zasinienie pod okiem przecudnej urody, a po prawej pokryte dwoma, wymieszanymi ze sobą tonerami-beżowym (korektor) i żółtym.



Paletkę znajdziecie w Drogeriach Natura. Kosztuje 13,99zł.


Używałyście tej paletki? Jak się u Was sprawdza?
A może macie jakąś inną, którą możecie polecić? Koniecznie dajcie znać w komentarzach ;o)


J.

2 komentarze:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger