KLIMATYCZNA SESJA Z PAULINĄ

Hej :o)
Pamiętacie Paulinkę? Jakiś czas temu pokazywałam Wam jaki makijaż stworzyłam jej do sesji: ==>KLIK<==. I teraz możecie zobaczyć, jak jeden makijaż może wyglądać zupełnie inaczej w innych obiektywach, innym stylu, no i nie ma co ukrywać - umiejętnościach ;o)

Tak naprawdę chyba żadna z osób biorąca udział w sesji, czyli ja jako makijażystka, Paulina jako modelka i fotograf Tomasz Magoch nie wiedzieliśmy co się wydarzy :o)
Paulinę w dzień sesji zobaczyłam po raz pierwszy, a Tomasza znam tylko przez jego prace. A prace Tomasza podobają mi się bardzo, są inne i mają klimat. A to lubię. Paulina natomiast jest niesamowitą modelką! Zrób garba! Proszę bardzo, dla niej to nie problem! Skrzyw się! Sekunda i Paulina ma nową pozycję! Zresztą jej talent możecie zobaczyć w ostatniej sesji: Sesja Fashion.

Jestem zachwycona sesją i jej efektem! Mam nadzieję, że zdjęć będzie więcej i będę mogła je Wam tutaj pokazać :o)










J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger