RELACJA Z WYBORÓW MISS POLONIA BIELSKO-BIAŁA

Hej :o)
Dzisiaj będzie mniej pisania ale za to dużo zdjęć ;o) Dzięki Edycie i Agnieszce z Agencji Mody Prestige miałam przyjemność malować piękne kandydatki w wyborach Miss Polonia B-B 2017. Nie były to pierwsze wybory na jakich miałam okazję malować, ale pierwszy raz spotkałam się z taką dobrą organizacją, szczególnie czasową! Owszem, nie miałam godziny na jedną kandydatkę, ale miałam wystarczająco dużo czasu, żeby każdą z nich spokojnie pomalować. Dodatkowo troska o to czy jadłyśmy itp. mnie naprawdę pozytywnie zaskoczyła! Fajnie! ;oD A to, że czekało na nas miejsce na bankiecie to już w ogóle :oD
Niezwykle miło i bez wielkiego uczucia zmęczenia, ale za to z ciepłymi uczuciami i zadowoleniem wspominam ten dzień. Dziękuję Beatce Blondlove za bycie moją prawą ręką i pomoc przy wykonywaniu makijaży. Dałyśmy czadu! ;o)































Zdjęcia: Fotografia Sławomir Jurczak

Miałyście okazję malować na podobnych imprezach? Jak Wam się pracowało?
A może chcecie dodatkowego posta o tym jak to dokładnie wygląda, jak zorganizować sobie pracę czy jak ma wygląda makijaż? Jeżeli tak, to dajcie znać w komentarzach ;o)

J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger