MY SECRET-KOHL KAJAL EYELINER

Hej :o)
Jestem ciekawa jakich baz pod cienie używacie najczęściej?  Przy ojej opadającej powiece musiałam znaleźć sposób na to, aby cienie wyglądały dobrze przez cały dzień. I najlepiej u mnie sprawdzają się kredki. Lubię mieć ich kilka w różnych kolorach, żeby za każdym razem makijaż wyglądał inaczej.

Na tym oczku mam kredkę MY SECRET Kohl Kajal Eyeliner w odcieniu 5 TURQUISE. Nałożyłam ją na całą górną i dolną powiekę i roztarłam czystym pędzelkiem Na środek nałożyłam jedynie turkusowy pigment, żeby rozświetlić oko.



Kredki z serii Kohl Kajal Eyeliner od MY SECRET są dostępne w 5 odcieniach, znajdziemy wśród nich brąz i czerń, czyli podstawowe kolory, które zawsze się przydają. Dodatkowo turkusowy, granatowy oraz ciemno zielony.



Kredki są miękkie i nie podrażniają oczu. Kolory są intensywne i nie tracą na sile przy blendowaniu. Są idealne jako baza, ale też dobrze sobie radzą solo przy mojej opadającej powiece.
Dostaniecie je w Drogeriach Natura za 10,99zł/szt.




A jakie produkty sprawdzają się u Was jako bazy pod cienie?



J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger