EFEKTOWNIE? TYLKO Z DANUTTA HAND GALLERY

Hej :o)
Jak pewnie wiecie w styczniu zorganizowałam z Paulinką z bloga Zakochana w kolorkach pierwsze spotkanie blogerek w Bielsku-Białej. Już troszkę o tym pisałam  wcześniej ;o) No ale nadszedł ten czas, żebym się chwaliła prezentami! ;oD A co! ;oD

Pierwsze chciałam Wam pokazać prezent od Danusi. Danuta to babeczka z niesamowitą energią! Poznałam ją na targach w Katowicach, ja malowałam kandydatki do tytułu Miss, zaś ona dbała o nakrycia głowy dziewczyn. Od razu przypadła mi do gustu ;o) Wiedziałam, że zaproszenie jej na spotkanie, to będzie strzał w 10!


Dla każdej uczestniczki Danuta przygotowała inny prezent, dopasowany do tematyki bloga i urody jego właścicielki. Ja otrzymałam niesamowity, ja to nazywam toczek, bo chyba nigdy nie zapamiętam fachowej nazwy.  Mój składa się z pięciu 'włochatych' białych kulek, liści tak jakby oszronionych i woalki. Całość wykonana jest niezwykle przemyślanie i starannie.


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam ludzi z pasją, z ostrym świrem na punkcie tego co robią! A Danuśka taka jest! Niezwykły talent w połączeniu z charyzmą i przebojowością, to prosty przepis na sukces! Zapraszam Was na stronę  i FP Danuty, znajdziecie tam nie tylko ozdoby do włosów, ale również ręcznie robioną biżuterię, torebki i wiele innych!

Sklep: =>KLIK<=
Facebook: =>KLIK<=

A czy Wy lubicie takie oryginalne, ręcznie robione rzeczy?


J.

1 komentarz:

  1. Rewelacja ... Oczywiście, że lubimy ... takie prezenty są najlepsze bo od serca :)

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger