NAJLEPSZY KREM DO RĄK NA ZIMĘ-PERFECTA TOTAL REPAIR

Hej :)
Zima zawitała do nas już na dobre. Musimy zatem pomyśleć o zmianie pielęgnacji. U mnie idzie to trochę ciężko. Nie zmieniam jakoś specjalnie kremów do twarzy czy podkładów na zimę. Natomiast bardzo zależy mi zawsze na dobrym kremie do rąk. Moje dłonie bardzo szybko się przesuszają, a razem z nimi skórki przy paznokciach, co sprawia, że przy nich dłubię, a jak dłubię przy skórkach to dłubię też przy paznokciach, a jak dłubie przy paznokciach... I tak mogłaby w nieskończoność, kończy się na połamanych paznokciach i w ogóle bleeee.
Więc dobry krem to u mnie podstawa. Jaki jest mój ulubiony? ;o)



W moje ręce wpadł taki oto produkt:
TOTAL REPAIR ULTRAKOJĄCY KREM-KOMPRES DO SPIERZCHNIĘTYCH DŁONI MARKI PERFECTA.
Krem ma 50ml pojemności i zamknięty jest w klasycznej tubie. Królują na nim kolory typowo zimowe, czyli biały i niebieski, ale dodatkowo przełamane złotem. Prezentuje się bardzo ładnie. Zamykany jest na typowy zatrzask, z którym nic mi się nie stało przez cały okres jego używania. Cena waha się między 8zł a 10 zł, więc też jest przystępna.



Krem ma bardzo fajny skład, ogromny plus za mocznik, który mocno nawilża. Na początku myślałam, że krem będzie bardzo ciężki i lepki. Natomiast miło mnie zaskoczyło to, że konsystencja jest lekka, ale pozostawia na skórze dłoni delikatną warstwę ochronną. Nie jest to jednej nie przyjemne, dłonie nie lepią, są za to idealnie chronione.



Podsumowując, wykorzystam ten krem do granic możliwości i kupię następny. Krótko zwięźle i na temat. Fantastyczne nawilża i regeneruje skórę. Dzięki niemu mam pewność, że wychodząc na mróz moje dłonie nie będą podrażnione ani przesuszone. Natomiast będę miała pewność, że skóra będzie nawilżona i przyjemnie miękka. Dodatkowo krem bardzo przyjemnie pachnie co w kremach do rąk uwielbiam.


A jakie są Wasze ulubione kremy na zimę?
Zmieniacie swoją pielęgnacja kiedy zmieniają się pory roku?


J.

1 komentarz:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger