ULUBIENIEC! POMADKA OD BOURJOIS ROUGE EDITION VELVET

Hej :)
Nie uwierzycie, ale na ostatniej wielkiej promocji w Rossamnie skusiłam się na... jedną rzecz! Wiem poszalałam ha ha ha ;o)  Tak naprawdę, to nie lubię tych promocji. Wiem, wiem jest dużo taniej, ale jak mam się przepychać i walczyć o kosmetyki, to mi się odechciewa. Wydawanie ciężko zarobionych pieniędzy na kosmetyki ma być przyjemnością ;o)

Produktem na który się skusiłam jest pomadka matowa w płynie od Bourjois Rouge Edition Velvet w odcieniu 06 Pink Pong. Kolor, który kusił mnie od dawna, ale cena skutecznie odstraszała. Jak wiecie wyraziste odcienie fuksji uwielbiam. Kolor jest mega intensywny już po pierwszym pociągnięciu.
Pomadka zamknięta została w prostokątnym opakowaniu. Aplikator jest tradycyjny i bardzo wygodnie nakłada się nim pomadkę. Można to zrobić bardzo precyzyjnie.
Pomadka niespecjalnie pachnie, ale wyczuwalne jest to dopiero wtedy gdy przytkniemy do niej nos.


Natomiast konsystencja jest boska, taka masełkowata. Idealnie się rozprowadza. Pomadka utrzymuje się u mnie od 7:00 rano do 16:00!!! Nie musiałam jej poprawiać po jedzeniu, nawet kiedy zjadłam tłusty rosołek ;o) Po 16:00 muszę ją nałożyć od nowa, ponieważ usta są już trochę wysuszone i na suchszych partiach nie wygląda ładnie.
Tak naprawdę nie wierzyłam w cudowność tych pomadek! Ale miło się zaskoczyłam :o) Używam jej praktycznie codziennie. Nadaje życia mojemu dziennemu makijażowi :o)

A jakie są Wasze ulubione pomadki do ust?
Koniecznie dajcie znać, może odkryję jakieś nowe perełki ;o)


J.

2 komentarze:

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger