PERFECTA FENOMEC C - KREM I SERUM

Hej :o)
Jak wiecie uwielbiam wszystko co można nałożyć na twarz. Serum? Maseczka? Krem? Olejek? Proszę bardzo ! Ja zawsze jestem chętna! Wiem, ze porządnie muszę dbać o swoją cerę, ze względu na to, że czasami w ciągu jednego dnia robię np. dwa mocne makijaże. Niestety moja wrażliwa skóra nie specjalnie to znosi. Pory są widoczne z odległości kilometra, nos i obszar dookoła niego świeci się jak psu ... już po godzinie od  nałożenia makijażu, drobnymi plamkami już dawno się musiałam przestać przejmować. Szara cera? Dlaczego nie! (papieroski robią swoje :o( ) Nie pomagała zmiana podkładów. Zmieniłam więc krem, który też mi nie odpowiadał. I powiem Wam szczerze, że najnormalniej w świecie się poddałam! JA! PODDAŁAM SIĘ!
Pewnego dnia w moje ręce trafił krem oraz serum marki PERFECTA z serii Fenomen C. Czy pomógł mojej skórze?



OPIS PRODUCENTA:
Perfecta Fenomen C

Energia i detox GŁĘBOKIE NAWILŻENIE KREM NA DZIEŃ i NA NOC 30+ SPF 6

'Energia i detox GŁĘBOKIE NAWILŻENIE KREM NA DZIEŃ i NA NOC 30+ SPF 6

Krem o wyjątkowej, bardzo lekkiej konsystencji „cream to water”. Daje skórze natychmiastowe odczucie odświeżenia i lekkości. Polecany jest do pielęgnacji skóry wymagającej energizacji, detoxu i głębokiego nawilżenia. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż. Rekomendowany do całorocznej, codziennej pielęgnacji każdego typu cery powyżej 30. roku życia.

KOMPLEX CTH
unikalne połączenie trzech skoncentrowanych form witaminy C –
lipofilowej, liposomowej i hydrofilowej C5300 oraz transporterów
SVCT-1 pobudzających transport witaminy C bezpośrednio do
komórek skóry. Odpowiada za rozjaśnienie, energizację skóry
i działanie antyoksydacyjne. Działa przeciwstarzeniowo, poprawia
jędrność i elastyczność skóry, spłyca zmarszczki. Zwiększa syntezę
kolagenu i kwasu hialuronowego w skórze, a także zapobiega
uszkodzeniom skóry spowodowanym przez promieniowanie UV.

KWAS HIALURONOWY
wysokocząsteczkowy, doskonale wiąże wodę i utrzymuje odpowiedni
poziom nawilżenia.'


OPAKOWANIE:
Krem kupujemy zapakowany oczywiście w tekturowe pudełko, dodatkowo owinięte folią. Co zabezpiecza przed paluchami osób, którym higiena jest raczej obca (no cóż...). Bardzo lubię tak 'zabezpieczone' produkty. Pudełko przykuwa uwagę swoim kolorem, czyli soczystym pomarańczem. Natomiast nie jest tandetne ani przesadzone. Sam krem zamknięty jest w szklanym, pomarańczowo-przezroczystym słoiczku z perłową nakrętką. Słoiczek bardzo wygodnie się zakręca i odkręca. Całość jest bardzo solidna.

 

KONSYSTENCJA/ZAPACH:
Krem jest biały. Konsystencja jest średnio gęsta. Nie wylewa się ze słoiczka ale jest na tyle lekka, że bardzo ładnie wchłania się w skórę. Zaraz po nałożeniu krem nie pozostawia na naszej twarzy tłustej warstwy, więc możemy nakładać makijaż.  Krem pachnie bardzo przyjemnie, tak świeżo. 



 DZIAŁANIE:
No kurczę, powiem Wam szczerze, że jak zaczęłam używać tego kremu, to byłam już tak zniechęcona, że nie liczyłam na nic specjalnego. Po prostu nakładałam go na twarz i tyle. Dopiero po jakich dwóch tygodniach, zauważyłam ,że coś się zmieniło. Pewnego dnia sobie wstałam rano i zobaczyłam, że wyglądam niepokojąco dobrze :o) Mam drobne piegi, których się nie pozbędę, ale moja skóra była (no i jest) taka milusia w dotyku, miękka i gładka. A co najlepsze - świetlista! A dałabym się pokroić, że żaden krem tego nie zrobi! No i podkład dużo lepiej się utrzymuje. Szkoda jedynie, że krem nie działa dodatkowo na zwężenie porów. Naprawdę, nie wierzyłam, że krem za 25zł może mnie zaskoczyć ( co bardzo trudno) ale mu się udało!



________________________
OPIS PRODUCENTA:
Perfecta Fenomen C

Wyrównanie kolorytu NAWILŻENIE, ODŻYWIENIE BOOSTER NA DZIEŃ i NA NOC

'Wyrównanie kolorytu NAWILŻENIE, ODŻYWIENIE BOOSTER NA DZIEŃ i NA NOC

Booster o wyjątkowej, ultra lekkiej konsystencji „serum to water”. Daje skórze natychmiastowe odczucie odświeżenia i lekkości. Polecany jest do pielęgnacji skóry wymagającej wyrównania kolorytu, nawilżenia i odżywienia. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż. Rekomendowany do całorocznej, codziennej pielęgnacji każdego typu cery w każdym wieku lub jako okresowa intensywna kuracja. Booster polecany jest do stosowania pod lub na krem pielęgnacyjny FENOMEN CTH.

10% KOMPLEX CTH
unikalne połączenie trzech skoncentrowanych form witaminy C –
lipofilowej, liposomowej i hydrofilowej C5300 oraz transporterów
SVCT-1 pobudzających transport witaminy C bezpośrednio do
komórek skóry. Odpowiada za rozjaśnienie, energizację skóry
i działanie antyoksydacyjne. Działa przeciwstarzeniowo, poprawia
jędrność i elastyczność skóry, spłyca zmarszczki. Zwiększa syntezę
kolagenu i kwasu hialuronowego w skórze, a także zapobiega
uszkodzeniom skóry spowodowanym przez promieniowanie UV.

RETINOL
stabilna postać retinolu zawieszona w filmie molekularnym. Stymuluje proces odnawiania i różnicowania komórek, dzięki czemu niweluje oznaki starzenia się skóry. Działa przeciwzmarszczkowo i uelastyczniająco.

KWAS HIALURONOWY
wysokocząsteczkowy, doskonale wiąże wodę i utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia.'


OPAKOWANIE:
Serum tak jak krem, zostało zapakowane w tekturowe pudełko owinięte folią. Króluje oczywiście kolor pomarańczowy. Natomiast samo serum znajduje się w małym szklanym słoiczku z pipetką. I tutaj wszystko działa bez zarzutu, pipetka ładnie się odkręca i zakręca, a także nabiera idealną ilość produktu.


 KONSYSTENCJA/ZAPACH:
Jeżeli chodzi o zapach, jest on identyczny jak ten kremu. Natomiast serum jest już bardzo wodniste i ma kolor pomarańczowy. Nie używam go samodzielnie, jedynie mieszam go na noc razem z kremem i nakładam na twarz i szyję. Nie używam go na dzień, ponieważ zostawia delikatnie lepką buzię, co przy nakładaniu makijażu bardzo by mnie denerwowało, natomiast w nocy jest mi to obojętne.


DZIAŁANIE:
No cóż mogę powiedź, uwielbiam to serum tak samo jak krem. Rano czuje, jak moja skóra jest gładka i wypoczęta. Jest też  mniej poszarzała. Produkt ma też działanie przeciwzmarszczkowe, co dodatkowo mnie cieszy. No cóż, trzydziecha na karku zobowiązuje ;o)

____________________
PODSUMOWANIE:

Jeżeli szukacie produktów do pielęgnacji twarzy, które oprócz działanie przeciwzmarszczkowego będą rozświetlały Waszą twarz, to seria Fenomen C jest dla Was. Ja naprawdę nie wierzyłam, że ten krem i serum coś u mnie zdziałają. Dlatego też chyba moje zaskoczenie jest jeszcze większe. Używam tych produktów z przyjemnością i myślę, że jak dotrę do dna to moja cera będzie już całkiem uspokojona, odpowiednia nawilżona, wygładzona i rozświetlona.
Co widzę już teraz :o)



A jakich kremów Wy obecnie używacie? 


J.

5 komentarzy:

  1. bardziej zainteresowałam mnie ten drugi kosmetyk ;) nie stosowałam jeszcze żadne sera do twarzy ale ten mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ograniczone możliwości finansowe, więc niestety nie mogę sobie pozwolić na droższe kosmetyki. Zawsze szukam kremów w rozsądnej cenie i wiele z nich wcale nie jest gorsza od tych z tzw. wyższej półki, chociażby kremy z linii Perfecta 🙂

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger