JOANNA - EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ

Hej :o)
Dzisiaj przychodzę z postem typowo babskim ;o)
Jak każda z nas wie - myć się trza ;o)
Trzeba jeszcze wiedzieć czym, aby nasze ciało było zdrowe i mogło nam się odwdzięczyć brakiem problemów.
Cały czas mam na myśli produkty do higieny intymnej.

Ostatnio wpadła w moje ręce emulsja do higieny intymnej marki Joanna.
Produkt zamknięty jest w klasycznej, plastikowej, zwężającej się ku górze tubie (nie wiem czy tuba może się zwężać w którąkolwiek ze stron, ale chyba wiecie o co mi chodzi ;o)).
Wygląd jest bardzo estetyczny, co zawsze mi odpowiada.
Królują tutaj kolory takie jak srebrny i turkusowy. Z tyłu mamy podaną listę składników.


Konsystencja jest biała i dosyć gęsta, bardzo wygodna w użytkowaniu. Pompka dostarcza nam idealną ilość produktu. W butli mieści się 200ml emulsji.
Firma Joanna zapewnia nas również o tym, że produkt pozbawiony jest barwników, silikonów, SLS i SLES. Brak zawartości tych wszystkich niezbyt fajnych rzeczy jest w dzisiejszych czasach bardzo pożądane. Za to wielki +
Emulsja będzie więc idealna dla alergików i osób z atopową skórą,




Jeżeli chodzi o działanie. Emulsja delikatnie, nieagresywnie oczyszcza okolice intymne. Natomiast pomimo swojej delikatności robi to bardzo skutecznie. Zaraz po jej użyciu odczuwamy przyjemne nawilżenie i świeżość.
Emulsja jest wydajna, konsystencja gęsta i bardzo wygodna w użyciu.
Piękny, delikatny świeży zapach dodatkowo umila użytkowanie.
Pompka dozuje idealną ilość produktu, nie zacina się itp.
Ja jestem z emulsji od firmy Joanna bardzo zadowolona i myślę, że będę do tego produktu wracać.


A jaki jest Wasz ulubiony produkt tego typu?


J.

1 komentarz:

  1. wypróbowałabym tej, ja mam bzika na punkcie tych emulsji (jakkolwiek to brzmi) ale ciaglę szukam takiej który dogodzi moim oczekiwaniom, na razie mam z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger