PODKŁAD CATRICE HD LIQUID COVERAGE - RECENZJA

Hej :)
Przyszedł  czas i na moja recenzję nowego podkładu marki Catrice HD Liquid Coverage.
Jest na niego wielki szał, wszyscy o nim piszą i próbują go dorwać :) Mi się udało jakoś bez problemu :) Czy było warto? Czy jest tak wspaniały jak by się wydawało? Czytajcie dalej ;)



Podkład został umieszczony w szklanej, przezroczystej buteleczce. Nie posiada on klasycznej zakrętki ale pipetkę (jejku jak słodko wyglądają te miniaturowe testerki! :)). Powiem szczerze, że jest to chyba mój pierwszy podkład, który wydobywa się z buteleczki w ten sposób. Ale ten sposób bardzo mi się podoba, kontroluję jego ilość i nie babram się od samego początku makijażu. Wygląd  i funkcjonalność jak najbardziej na plus :)

Producent obiecuje nam intensywne krycie  przy zachowaniu naturalnego wyglądu bez efektu maski, czyli efekt drugiej skóry. Dodatkowo ma być trwały, wygładzać naszą cerę  dając efekt 'high definition'. Ma on być również idealny do sesji fotograficznych.

Hmmm.... może zacznę od minusów, co by zakończyć miłym akcentem :)
Po pierwsze: podkład po ok.4 godzinach ciemniej na moje twarzy. Może nie o piętnaście tonów ale kapkę tak i ja tą różnicę widzę. A nie lubię jej widzieć.
Po drugie: również po około 4 godzinach zaczynam się mocno świecić głownie przy skrzydełkach nosa. Nie pomaga odciskanie bibułkami matującymi czy pudrowanie, po prostu z tego miejsca podkład spływa i już. Reszta twarzy jest ok.


A teraz zalety :)
Podkład rewelacyjnie wygląda na skórze! Przepięknie ją wygładza! Do osiągnięcia świetnego efektu wystarczy kilka kropel, ale śmiało możemy produktu dołożyć bez obawy o efekt maski! Skóra po jego użyciu wygląda niesamowicie aksamitnie i gładko. Wykończeniem jaki daje ten podkład jestem zachwycona! Kolor przez te 4 godzinki jest dla mnie idealny, posiadam najjaśniejszy 010 'light beige'. Kolor na szczęście nie wpada w różowe tony ale w żółte za co ogromny plus! Bladziochy wiedzą, że często te najjaśniejsze kolory robią z nas chrumki. Pięknie pokrywa moich dżordżów.
Kurczę gdyby nie to ciemnienie i świecenie byłby ideałem! Ale mam dla niego zastosowanie. Używam go do zdjęć na bloga, bo wygląda fenomenalnie na zdjęciach, a nie zdąży mi ściemnieć , bo szybciej zrobię zdjęcia :)
Ja swój podkład kupiłam w Drogerii Natura za 29zł z tego co pamiętam.



A czy Wy używałyście już tego podkładu? Jak się u Was sprawdził?


J.

9 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje i z pewnością się z nim poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i wiem ze to moj nr. 1 . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go sprawdzić w drogerii, ale wnioskuję po swatchach w internecie, że może być za ciemny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor który mam ja jest jasny i dla mnie idealny. Niestety tylko na te 4 godzinki.

      Usuń
  4. recenzja podkłądu CATRICE HD u mnie na blogu zapraszam !!! :) http://secretbeautyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger