MY SECRET NAIL POLISHLIMITED EDITION SUMMER 2016

Hej :)
Od jakiegoś czasu w szafie marki My Secret goszczą nowe lakiery do paznokci NAIL POLISH, w ośmiu odcieniach. W kolekcji znajdziemy i spokojne kolory jak i te bardziej szalone.


Lakiery zamknięte są w szklanych, kwadratowych słoiczkach. Zakrętka jest biała, również kwadratowa. Na niej widnieje nazwa firmy i informacja, że to lakier do paznokci :o) Z tyłu słoiczka mamy zamieszczoną informację o numerze i kolorze lakieru, ile jest ważny od otwarcia i jakie ma zalety. Całość jest trwała, ładnie i estetycznie wygląda. Zakręcanie i odkręcanie nie sprawia problemu, nic się przy ty mnie dzieje.
Opis producenta:
'Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug.'



Dobór kolorów wyjątkowo mi się podoba! Każdy z lakierów chętnie bym nosiła na paznokciach. Dlatego miałam duży problem które z nich Wam pokazać na paznokciach!  Lubię intensywne kolory, więc czerwień, granat i żółty mega mi się podobają. Z kolei kolory delikatniejsze lubię za ich funkcjonalność i w tej kolekcji również takie znalazłam.
Byłam bardzo zadowolona z jakości już przy pierwszym malowaniu. Jako pierwszego użyłam koloru 'coffe liquer' z numerkiem 277, który jest moim ulubionym! Utrzymał się na moich paznokciach tydzień. W szóstym dniu już delikatnie zdarł się przy brzegach, ale nie było to tak widoczne żeby go zmyć.
Z kolei kolory jakich użyłam później 275 'peach sorbet' i 279 'purple hyacinth', oraz 280 'lime coctail' i 281 'sea dream' zmyłam na piąty dzień. Myślę, że ze względu na dużą ilość prac domowych, a ja rękawiczek nie używam. Uważam, że jak za taką cenę (6,99 za 10ml), jakość jest super. No i nie trzeba maltretować się dwoma warstwami, jedna w zupełności wystarcza i pięknie pokrywa płytkę paznokcia bez prześwitów i smug.




274 'desert bloom' - jasny, delikatny beż.





275 'peach sorbet'
- subtelny brzoskwiniowy róż






276 'mauve mist' - różowa siostra 'desert bloom'




277 'coffe liquer' - cudny 'kawowy' kolor






278 'summer fiesta' - czerwień z odrobinką różu






279 'purple hyacinth' - fiolet z domieszką różu.





280 'lime cocktail' - intensywny żółty kolor





281 'sea dream' - ciemny mocny granat





Kolory 275 'peach sorbet' i 279 'purple hyacinth'



280 'lime coctail' i 281 'sea dream' 



Które kolory najbardziej się Wam podobają?
Znacie lakiery marki My Secret?

J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger