MOJA PIELĘGNACJA STÓP

 Hej :)
Jak pewnie wiecie, nienawidzę 'robić' ze stopami! Im więcej problemów mi sprawiają tym bardziej staram się o nich nie myśleć :o/
Ale jak już się biorę za ich pielęgnacje (wiecie, wtedy kiedy skóra złazi płatami ha ha ha - tutaj złowieszczy śmiech :o)), to z pomocą przychodzą mi produkty, które dostaje w Drogeriach Natura, takich jak tarka do stóp lub kremy z serii Natura Care.




Pierwszym krokiem, nie nie jest to moczenie stóp :o), jest zdarcie martwego naskórka. Używam do tego celu ceramicznej tarki do stóp. Jest ona na tyle 'ostra', że radzi sobie z moją niegrzeczną skórą pięt, ale na tyle delikatna, że jej nie podrażnia.


Po zdarciu twardej skóry kremuję swoje stopy. Wybrałam krem z serii Natura Care, który nie tylko zadba o to, żeby moja skóra nie była szorstka. Krem ma również właściwości chłodzące. Uwielbiam ten efekt! Jest na tyle delikatny żeby mnie nie denerwować ale na tyle skuteczny, że przynosi delikatna ulgę zmęczonym stopom.


Krem jest biały i ma standardową konsystencję. Ładnie się wchłania pozostawiając skórę miękką, a to dzięki zawartości aloesu i alantoiny. Stopy są też zrelaksowane przez uczucie delikatnego chłodku, który odczuwamy dzięki zawartości mentolu.


No i cóż... więcej nie napiszę :o) Dopóki taka pielęgnacja mi wystarcza, to nie będę wymyślać :o) Jest szybka, prosta i przyjemna. Do tego produkty są tanie łatwo dostępne :o)


A jak Wy dbacie o swoje stopy?
Jakich produktów do tego używacie?




J.

4 komentarze:

  1. Kochana, ja przyznam się że jakoś specjalnie nigdy nie dbałam o moje stopy. Może po prostu tego nie potrzebują ! Wystarczy że podczas kąpieli czy prysznica nawilżam je żelem lub gdy używam peelingu do ciała, to wtedy także na chwilę nakładam na stopy i nie mam twardej skóry czy odcisków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam problematyczne stopy i muszę się wspomagać takim pilnikiem elektrycznym, nic innego nie działa ;)

    OdpowiedzUsuń

JOANNA DOBOSZ
Make up
Copyright © 2016 Joanna Dobosz Make Up , Blogger